• lexingtonS

Hjälp med att tyda graviditetstest

Hej, känns som om jag har gjort hur många tester som helst nu och de visar 2 streck med det ena är ljusare än det andra så jag blir jätteosäker. Har försökt googla på positiva graviditetstester men det var inte till så stor hjälp då de flesta hade samma fundering som jag.

Nu ber jag om er hjälp som dessutom kanske har lite mer erfarenhet :) Ska köpa ett digitalt Clear Blue imorgon och se vad det visar..

Tack alla för att ni tar en tittSkämsDrömmer

• Svar på tråden Hjälp med att tyda graviditetstest
  • Glädje

Båda är solklart positiva, Grattis! :)

Det har ingen betydelse om det är svagare eller starkare streck, oavsett styrka så är det positivt.

• lexingtonS
    Glädje skrev 2018-03-22 14:29:21 följande:

Det har ingen betydelse om det är svagare eller starkare streck, oavsett styrka så är det positivt.

Är sant? Åh vad glad jag blir! Glad Jag har varit så himla osäker och inte vågat vara glad, men nu börjar jag känna av glädjen lite mer. Tack för att du tittade och svarade, jättesnällt {#emotions_dlg.flower}
  • lexingtonS
    Glädje skrev 2018-03-22 14:29:21 följande:

Är sant? Åh vad glad jag blir! Glad Jag har varit så himla osäker och inte vågat vara glad, men nu börjar jag känna av glädjen lite mer. Tack för att du tittade och svarade, jättesnällt {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (N)

Om du hade läst instruktionerna så hade du sett att det inte spelar någon roll om strecket är starkt eller svagt!

• lexingtonS
    Anonym (N) skrev 2018-03-22 14:47:15 följande:

Om du hade läst instruktionerna så hade du sett att det inte spelar någon roll om strecket är starkt eller svagt!

jag har läst instruktionerna och det stod ingenting om det! Annars hade jag inte skrivit här!
  • Anonym (J)
    Anonym (N) skrev 2018-03-22 14:47:15 följande:

Jajaja.., det var ju kul att se en bild som faktiskt innehöll streck för en gångs skull (jag är inte bättre själv så ingen behöver ta åt sig) :)

Grattis Ts!
  • lexingtonS
    Anonym (J) skrev 2018-03-22 15:22:57 följande:
    Jajaja.., det var ju kul att se en bild som faktiskt innehöll streck för en gångs skull (jag är inte bättre själv så ingen behöver ta åt sig) :)

Grattis Ts!
    Nej precis, tackGlad{#emotions_dlg.flower}
  • lexingtonS
    Krickis skrev 2018-03-22 16:34:14 följande:

Utan tvekan positivt.

Grattis :)

Tack :) Gjorde 1 clear blue med veckoindikator och det visade att jag är gravid:)
Svar på tråden Hjälp med att tyda graviditetstest