• hhannaa

Andranamn till Leonel??

Är gravid med mitt första barn och jag och min man har vetat i flera månader att han ska heta Leonel. Men vi kommer inte på något andranamn! Vad finns det för fler fina pojknamn? Vad passar till Leonel?

• Svar på tråden Andranamn till Leonel??
  • Randig20

Leonel Liam

Leonel Pascal

Leonel milian

Leonel Adrian

Leonel Noah

Leonel Julian

• senalena

Fint namn, ni har inte tänkt er något släktnamneller likande preferns som andranamn?
    Här är några förslag

Gabriel

Elias

Julian

Oscar

Martinelle

Joel

Milo

Seth

Orion

Victor

• hhannaa
    Randig20 skrev 2018-03-22 19:56:07 följande:

Dom namnen är mina absolut favoriter å tycker dom klingade fint :D

Åh jag gillar Milian! Tror du de passar bra ihop? Vet inte riktigt hur man ska tänka
  • hhannaa
    senalena skrev 2018-03-22 22:29:32 följande:

Fint namn, ni har inte tänkt er något släktnamneller likande preferns som andranamn?

Här är några förslag

Gabriel

Elias

Julian

Oscar

Martinelle

Joel

Milo

Seth

Orion

Victor

Det har vi faktiskt gjort men vi har inte riktigt fallit för något. Annars hade det varit en fin idé. Men tack! Milo är ganska gulligt. Tror du de går bra ihop, Leonel och Milo?
  • senalena

Jag tycker Leonel Milo klingar fint. Sedan får ni förstås tänka på efternamnet.

• Randig20

Jaa tycker leonel milian är perfekt ihop! Sen beror de ju lite på efternamnet som personen över sa :)

• Madicken Madicken
    hhannaa skrev 2018-03-22 19:30:13 följande:

Är gravid med mitt första barn och jag och min man har vetat i flera månader att han ska heta Leonel. Men vi kommer inte på något andranamn! Vad finns det för fler fina pojknamn? Vad passar till Leonel?

Ni kan ju strunta i andranamn om ni inte kommer på något. Man använder ändå aldrig andranamnet.
Svar på tråden Andranamn till Leonel??