• Anonym (Frustrerad)

Klarar inte av att vara utan sex längre!

Har varit utan sex eller någon större manlig närhet i 3 år nu! Klarar inte mer. Är kåt och tänker på sex nästan varje dag nu, men går inte utlopp för det. Min sambo har aldrig varit sexuell av sig. Men nu verkar det vara som han helt är asexuell eller något. Eller så finner han det någon annanstans.

Men det jag undrar mest över är hur lätt det är att hitta en KK nu för tiden för en 29-årig kvinna om man skulle göra slut med sambon? För 10 år sen var det lätt gör mig iaf eller har det ändrat sig ned tiden tro?

• Svar på tråden Klarar inte av att vara utan sex längre!
  • Anonym (Tjej)

Det är jätteenkelt för en 29årig singelkvinna. Tror det är enklaste åldern faktiskt. Jag har aldrig varit så 'eftersökt' som i den åldern.

• Anonym (KK)

Skämtar du eller? Du behöver inte vara särskilt orolig att som 29-årig tjej hitta en kk. Jag är i samma ålder och letar efter det men eftersom jag är kille är chanserna för mig mindre. Du däremot behöver inte vara orolig. Du kommer kunna välja och vraka!

• Anonym (Frustrerad)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-03-22 21:03:44 följande:

Det är jätteenkelt för en 29årig singelkvinna. Tror det är enklaste åldern faktiskt. Jag har aldrig varit så 'eftersökt' som i den åldern.

Gött då behöver jag kanske inte vara orolig över att inte få tag på någon om jag blir själv :)
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (KK) skrev 2018-03-22 21:03:56 följande:

Skämtar du eller? Du behöver inte vara särskilt orolig att som 29-årig tjej hitta en kk. Jag är i samma ålder och letar efter det men eftersom jag är kille är chanserna för mig mindre. Du däremot behöver inte vara orolig. Du kommer kunna välja och vraka!

Hehe aha dåså! :)
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (KK) skrev 2018-03-22 21:03:56 följande:

... Och synd för dig som kille att de t ska vara så
  • Anonym (KK)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-03-22 21:11:51 följande:

... Och synd för dig som kille att de t ska vara så

Ja det håller jag med om haha. Men det är så det ser ut, du vet pratar vi bara sex går det ju ett tiotal killar på en tjej. Minst. Vi får anstränga oss helt klart.
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (KK) skrev 2018-03-22 21:14:42 följande:

Ja det håller jag med om haha. Men det är så det ser ut, du vet pratar vi bara sex går det ju ett tiotal killar på en tjej. Minst. Vi får anstränga oss helt klart.

Vart bor du? ;)
  • Anonym (KK)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-03-22 21:19:22 följande:

Vart bor du? ;)

Oh naughty ;) Stockholm. Du?
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (KK) skrev 2018-03-22 21:22:13 följande:

Oh naughty ;) Stockholm. Du?

Aha synd! I en mindre ort utanför Halmstad typ.
  • Anonym (KK)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-03-22 21:24:29 följande:

Aha synd! I en mindre ort utanför Halmstad typ.

Men du kanske åker hit någon gång? Jag kan stå för hotell haha :)
Svar på tråden Klarar inte av att vara utan sex längre!