• Äldre 23 Mar 14:05
    3794 visningar
    3 svar
    3
    3794

    Svärförälder/svärson

    vi har en vuxen dotter och hon har numera en supertrevlig pojkvän som gärna hänger med till oss o vi ses hos dom med, och har jättetrevligt tillsammans. Vi träffas ganska ofta (men så har det då verkligen inte varit med tidigare pojkvänner alls) och äter, spelar spel, skrattar eller gör något annat kul tillsammans. De har inte varit tillsammans så länge.
    Hur ofta träffar ni era vuxna barn och "svärsöner"? Vilken relation har ni till svärsönerna?

  • Svar på tråden Svärförälder/svärson
  • Äldre 23 Mar 21:44
    #1

    Min mamma bor 1 timme bort, men iallafall 7/10 gånger som vi åker dit så hänger min sambo/pojkvän med, dom har en väldigt fin relation och han blir lite som ett "extra" barn för henne och vi ses med Max 2 veckors mellanrum!

    Min sambos föräldrar däremot bor nära oss och ibland ses vi flera gånger i veckan, är där och äter mat eller bara hälsar på efter vi handlat och liknande, och det är samma där, jag är lite som ett extra barn för dem!

  • Äldre 25 Mar 01:29
    #2
    kattälskaren99 skrev 2018-03-23 14:05:42 följande:

    vi har en vuxen dotter och hon har numera en supertrevlig pojkvän som gärna hänger med till oss o vi ses hos dom med, och har jättetrevligt tillsammans. Vi träffas ganska ofta (men så har det då verkligen inte varit med tidigare pojkvänner alls) och äter, spelar spel, skrattar eller gör något annat kul tillsammans. De har inte varit tillsammans så länge.

    Hur ofta träffar ni era vuxna barn och "svärsöner"? Vilken relation har ni till svärsönerna?


    Min sambo följer alltid med. Jag följer alltid med till hans föräldrar.

    Nån enstaka gång går vi ensamma till våra men det är bara om vi ska ordna specifika ärenden.

    För umgänge går vi tillsammans.
  • Anonym (Cf123­122)
    Thu 9 Feb 2023 21:28
    #3

    Är du attraherad av honom ?

Svar på tråden Svärförälder/svärson