• Yabo

    Bråk och skämt på Familjeliv

    Jag har märkt att många människor är väldigt lättkränkta här på familjeskit.se. Dessutom förstår ingen ironiska skämt och fräcka skämt. Folk är för seriösa och borde istället tänka positivt.

    Man får inte heller ha sin egen åsikt utan blir genast bannad.

    Hoppas att ingen raderar tråden eller bannar mig. Fast jag är ju anonym så det är bra. Tack tack!

  • Svar på tråden Bråk och skämt på Familjeliv
  • Anonym (... :-D  ...)

    Jahah vad roligt namn!! Familjeskit!! Hahahhaha

  • Anonym (Hejhej)
    Anonym (... ...) skrev 2018-03-25 01:30:41 följande:

    Jahah vad roligt namn!! Familjeskit!! Hahahhaha


    Ja, det heter familjeskit!!
  • Aikido

    Jag upplever att här är väldigt högt i tak. Man kan skämta om vad som helst. Ingen tar illa upp och ingen blir kränkt. Skönt att kunna skriva av sig ibland.

  • Anonym (H)
    Aikido skrev 2018-03-25 07:38:44 följande:

    Jag upplever att här är väldigt högt i tak. Man kan skämta om vad som helst. Ingen tar illa upp och ingen blir kränkt. Skönt att kunna skriva av sig ibland.


    Hahahha, jag har garvat hur länge som helst åt ditt inlägg i tråden om vem som arbetar barfota utan strumpor och skor!
  • Aikido
    Anonym (H) skrev 2018-03-25 08:17:24 följande:
    Hahahha, jag har garvat hur länge som helst åt ditt inlägg i tråden om vem som arbetar barfota utan strumpor och skor!
    Hm. Ja jag tycker tråden fick ett svar den förtjänade. Hur kommer man ens på frågan? Nyss vaknat från en märklig dröm?
  • Anonym (D.D.)
    Aikido skrev 2018-03-25 07:38:44 följande:

    Jag upplever att här är väldigt högt i tak. Man kan skämta om vad som helst.


    Det säger iofs mer om dig än Familjeliv.
  • Aikido
    Anonym (D.D.) skrev 2018-03-25 08:56:50 följande:
    Det säger iofs mer om dig än Familjeliv.
    Jag tror du missade poängen. Hårfint.
  • Anonym (no meard)
    Anonym (D.D.) skrev 2018-03-25 08:56:50 följande:

    Det säger iofs mer om dig än Familjeliv.


    Eller eventuellt något om din egen förmåga att förstå ironiska skämt...?
  • Anonym (Ubersturmbahnführerin)

    Det är väl bara att släpa sin virtuella röv tillbaka till Fläskspäck om det inte passar?

    Alla behärskar inte ironi och vissa vet inte när de ska känna sig kränkta, sånt är livet. Drömmer

  • Anonym (Ubersturmbahnführerin)
    Anonym (D.D.) skrev 2018-03-25 08:56:50 följande:
    Det säger iofs mer om dig än Familjeliv.
    HAHA!

    Fail. Bara fail vännen..

    Men Aikido är sjukt rolig. Skrattande
  • Anonym (Naken höna)

    Familjekiv är lite som en hönsgård. Antingen kacklar alla i samtycke eller så rycks fjädrar på de som inte pickar i sig samma korn.

Svar på tråden Bråk och skämt på Familjeliv