Man ska vara naken i bastun
I bastun ska man inte sitta med handuken runt sig. I bastun ska man vara naken med sina vänner och familj. Också i ska man vara naken. I Finland är alla nakna, i sverige har dom tyvärt handduk.
I bastun ska man inte sitta med handuken runt sig. I bastun ska man vara naken med sina vänner och familj. Också i ska man vara naken. I Finland är alla nakna, i sverige har dom tyvärt handduk.
"Också i simhallen" skulle det stå.
För att se vad de döljer under handduken..??
Det här kravet, vad baseras det på? Vad är fördelarna?
Måste man också äta äckel-memma i bastun?
Varför måste jag basta med mina vänner och min familj?
Jag gillar inte bastu men OM jag skulle basta skulle jag absolut ha handduk på mig. Jag tycker faktiskt att det är äckligt med bara rumpan direkt på bänken. Usch...
Ta det lugnt! Varför blir alla så arga? Det är inget sexuellt att bada bastu naken... ni är onormala men basta på bara....
Ta det lugnt! Varför blir alla så arga? Det är inget sexuellt att bada bastu naken... ni är onormala men basta på bara....
ALLA norrbottningar vet att man ska va naken i bastun. Det är liksom en oskriven regel.