• Yabo

Man ska vara naken i bastun

I bastun ska man inte sitta med handuken runt sig. I bastun ska man vara naken med sina vänner och familj. Också i ska man vara naken. I Finland är alla nakna, i sverige har dom tyvärt handduk.

• Svar på tråden Man ska vara naken i bastun
  • Yabo

"Också i simhallen" skulle det stå.

• kela t

För att se vad de döljer under handduken..??

• Krafs

Det här kravet, vad baseras det på? Vad är fördelarna?

Måste man också äta äckel-memma i bastun? Spöke

• äldreochklokare
    Yabo skrev 2018-03-25 12:09:23 följande:

I bastun ska man inte sitta med handuken runt sig. I bastun ska man vara naken med sina vänner och familj. Också i ska man vara naken. I Finland är alla nakna, i sverige har dom tyvärt handduk.

Vadå ska? Det bestämmer inte du. 
  • Mortiscia
    Yabo skrev 2018-03-25 12:09:23 följande:

Blanda inte in dina privata åsikter i resten av världens friheter. Det finns folk som sitter med badkläder i bastun, det finns folk som är nakna, det finns folk med handduk. Om DU vill basta naken så gör det, vad andra gör med sina kroppar eller hur mycket de vill exponera dessa är helt upp till dem.
  • BeautifulLiz

Jag gillar inte bastu men OM jag skulle basta skulle jag absolut ha handduk på mig. Jag tycker faktiskt att det är äckligt med bara rumpan direkt på bänken. Usch...

• Yabo

Ta det lugnt! Varför blir alla så arga? Det är inget sexuellt att bada bastu naken... ni är onormala men basta på bara....

• oanonym
    Yabo skrev 2018-03-25 12:38:17 följande:

Ta det lugnt! Varför blir alla så arga? Det är inget sexuellt att bada bastu naken... ni är onormala men basta på bara....

Vem har dragit in sexuellt, förutom du?

Om många har handduk i bastun, då är det normalt. Eller vet du inte vad ordet betyder?
Svar på tråden Man ska vara naken i bastun