• tjenare12

Vart hittar man ligg?

Hur får man ligga?
    Finns det flera appar/sidor förutom Tinder där man kan hitta ligg och något som är mer inriktat på ligg än dejting.

• Svar på tråden Vart hittar man ligg?
  • Anonym (Thai)
    tjenare12 skrev 2018-03-26 22:09:13 följande:

Hur får man ligga?
    Finns det flera appar/sidor förutom Tinder där man kan hitta ligg och något som är mer inriktat på ligg än dejting.

Är svårt om du inte är väldigt snygg. Varit i Thailand??
  • tjenare12
    Anonym (Thai) skrev 2018-03-26 22:19:58 följande:
    Är svårt om du inte är väldigt snygg. Varit i Thailand??
    Jag har inte råd med att resa för att ligga just nu och vill bli av med oskulden så snart som möjligt.
  • Anonym (Thai)
    Anonym (member) skrev 2018-03-26 22:21:30 följande:

BC! 

Ja, där är det 99 % kvinnor.
  • Anonym (Thai)

TS- helt ärligt. Det är 20 killar som slåss om 1 tjej på nätet.

Åk utomlands och till Thailand. Du kommer känna dig omtyckt där!

• tjenare12
    Anonym (Thai) skrev 2018-03-26 22:29:40 följande:

TS- helt ärligt. Det är 20 killar som slåss om 1 tjej på nätet.

Åk utomlands och till Thailand. Du kommer känna dig omtyckt där!

Jag skrev att jag inte tänker åka utomlands för att få ligga. Jag förstår att det är svårt att hitta ligg för killar online, speciellt dem som inte är snygga, men kanske på familjeliv finns det tjejer som kan tänkas uppfylla en oskulds önskan?

• Anonym (Thai)
    tjenare12 skrev 2018-03-26 22:33:40 följande:
    Jag skrev att jag inte tänker åka utomlands för att få ligga. Jag förstår att det är svårt att hitta ligg för killar online, speciellt dem som inte är snygga, men kanske på familjeliv finns det tjejer som kan tänkas uppfylla en oskulds önskan?

Det är bara att testa lyckan här!
  • MiniLakris
    tjenare12 skrev 2018-03-26 22:33:40 följande:

Även om du ser bra ut så tävlar du med 20-50 andra som också ser bra ut, 5-10 av dom kanske är riktigt charmiga också. Tinder och liknande är döfött om du inte är nån sorts super human eller lägger ner oerhört mycket tid. Match.com och andra betal siter är mycket bättre  odds på. 
Svar på tråden Vart hittar man ligg?