• TvictorB

    Bakgrundsbild på sin kompis?

    Hej! Jag och min kompis har väldigt bra förhållande och vi är absolut BFF. Är det okej att ha en bakgrundsbild på en ?selfie? på mig och han? Eller är det bara konstigt? Han betyder så mycket för mig och har räddat mig liv flera gånger


    Hej
  • Svar på tråden Bakgrundsbild på sin kompis?
  • Anonym (Anna)
    TvictorB skrev 2018-03-27 01:03:25 följande:

    Hej! Jag och min kompis har väldigt bra förhållande och vi är absolut BFF. Är det okej att ha en bakgrundsbild på en ?selfie? på mig och han? Eller är det bara konstigt? Han betyder så mycket för mig och har räddat mig liv flera gånger


    Varför skulle det vara konstigt?

    Fast du kanske går i grundskolan?
  • TvictorB
    Anonym (Anna) skrev 2018-03-30 01:09:48 följande:
    Varför skulle det vara konstigt?

    Fast du kanske går i grundskolan?
    Jag går ju i grundskola, sista året
  • Anonym (Anna)
    TvictorB skrev 2018-04-08 19:16:45 följande:

    Jag går ju i grundskola, sista året


    Beror på hur dina kompisar och klasskamrater är. Vissa tycker om att retas. Vissa tänker inte alls på det.
  • TvictorB

    Jag hänger inte med så många. Många bryr sig inte om ens mobil eller så. Men tänker bara om det ser konstigt ut. Vet att om man har pojkvän o flickvän så har man de på bakgrunden men vet inte med vänner. Jag älskar ju honom som en vän

  • Anonym (Anna)
    TvictorB skrev 2018-04-12 22:09:55 följande:

    Jag hänger inte med så många. Många bryr sig inte om ens mobil eller så. Men tänker bara om det ser konstigt ut. Vet att om man har pojkvän o flickvän så har man de på bakgrunden men vet inte med vänner. Jag älskar ju honom som en vän


    Vänta tills du slutar skolan. Inte värt att bli mobbad.
Svar på tråden Bakgrundsbild på sin kompis?