• jennt

anal pump

Hej alla. Man har tittat på anal pump som blir som en ballong. Vet inte så mycket om den och undrar om någon har prövat sådan. Hur den är och ja allmänt uttalande om den. Hoppas på svar

• Svar på tråden anal pump
  • Anonym (Killen)

Jag har en sådan kan varmt rekommendera den,just för att det går mycket bra att töja analen.

• Anonym (Någon)

Skrev detta i en annan tråd.

Har använt uppblåsbara buttpluggar på tjejer ett antal gånger på genom åren under div lekar. De som gillar buttplugs gillar säker denna typ också. Fördelarna är att de kan anpassas efter personens önskan, de är inte lika hårda och man kan stegvis öka storleken utan att behöva byta buttplug vilket är praktiskt. Nackdelen är väl att man får en slang med boll som dinglar. Samt om man väljer en av dålig kvalitet eller inte sköter om den ordentligt så kan de börja läcka vilket gör att man får pumpa upp den hela tiden.

Storlek är en smaksak. Kom ihåg att själva midjan på pluggen inte blir nämnvärt större när man pumpar upp den utan det är den mjuka delen som är inne som pumpas upp. Därför gäller det att välja en plugg med lämplig diameter runt det smalaste stället. Ville man ha en större "midja" under leken så får man byta till en större modell.

De flesta uppblåsbara pluggar kan pumpas upp ordentlig mycket och borde räcka för de flesta. Kom dock ihåg att en del gillar känslan att bli töjd och inte bara vara uppfylld av en ballong inuti. Så det handlar inte om att pumpa upp den så mycket det går. För mycket skapar bara obehag. Dessutom så har jag märkt att om man pumpar upp den för mycket så blir konformen deformerad, dvs en sida är alltid svagare och den kommer bukta ut snett och inte jämnt runt om. Mest en utseendefråga.

De gånger vi har använt den så har det varit som uppvärmning inför analsex, eller för att hon velat uppleva en i båda hålen och då kan man justera storleken under sexet.

• Daniel 723
    jennt skrev 2018-03-27 12:04:29 följande:
    Hej alla. Man har tittat på anal pump som blir som en ballong. Vet inte så mycket om den och undrar om någon har prövat sådan. Hur den är och ja allmänt uttalande om den. Hoppas på svar
    Vad har du för ändamål med den? Har du erfarenhet av plugg sen tidigare? Annars kan du ska börja där.
  • Anonym (Trög??)

Varför i jössenamn vill man pumpa ut ballongknuten???
    Längtar du efter anal inkontinens eller???

• Anonym (Killen)

Det känns så skönt att känna hur den sväller i analen,jag blir fruktansvärd kåt av det.

• Anonym (Trög??)

Ok................. lycka till med det då ...
    Ut och stjäl en kon vid ett vägbygge då, hahhaa

• Anonym (Killen)

Det är ju tur att vi alla tycker olika och är du en vuxen människa så borde du fatta bättre.

• Anonym (nn)
    Anonym (Trög??) skrev 2018-03-28 17:50:22 följande:

Varför i jössenamn vill man pumpa ut ballongknuten???
    Längtar du efter anal inkontinens eller???

Hela syftet med att den är pumpbar är ju att kunna bli ordentligt uppfylld inuti UTAN att behöva töja ringmuskeln för mycket vid införandet. Man för in den först, pumpar sedan upp delen som är innanför anus till önskad storlek. På så sätt riskerar man inte förslappning, vilket man troligen skulle gjort om man istället valt att föra in stora föremål med fast diameter.
  • Anonym (Trög??)

Just det - kanske borde sluta vid en pump-fantasi då??

• Anonym (Nyfiken)

Vilken porrstjärna var det?

• Anonym (ASG)
    Anonym (Trög??) skrev 2018-03-28 18:24:41 följande:

Ok................. lycka till med det då ...

Ut och stjäl en kon vid ett vägbygge då, hahhaa

HAHAHAHA SOM JAG SKRATTADE! JAG KAN RIKTIGT SE EN VÄGKON FRAMFÖR MIG
  • Lennart 66

Vi har en uppblåsbar plugg med vibrator och använder den både vaginalt och analt på oss båda, personligen gillar jag det enorma trycket det ger på prostatan, nackdelen är sladden och slangen, så köp något och testa åtminstone, se'n efter det så har du iaf inte dött nyfiken.

Svar på tråden anal pump