• Anonym (fylla upp)

söker uppblåsbar buttplug

som rubriken lyder. vill ha tag på en uppblåsbar buttplug gärna modell större. som verkligen fyller upp.
    har tittat lite grann här och var men det är ju rena rama djungeln i sexbutiker. 
    nån som har/använder? som kan tipsa om nån bra? länka gärna.
    maxpris typ 500:- tänker jag.
    har ni bilder på själva pluggen är det ett stort plus. gärna bild på hur stor den är innan och hur stor den blir upp pumpad. så sjukt svårt att se på nätet hur stora dom är. 
    för att förtydliga så vill jag inte ha några bilder på pluggar när dom används. porr kan jag kolla på andra sidor.    

gärna feedback från någon/några som använder det. hur gör ni? pumpar ni upp den till max och låter den va eller pumpar ni och "knullar" er själva med den eller hur gör ni? 

• Svar på tråden söker uppblåsbar buttplug
  • Anonym (Någon)

Har använt uppblåsbara buttpluggar på tjejer ett antal gånger på genom åren under div lekar. De som gillar buttplugs gillar säker denna typ också. Fördelarna är att de kan anpassas efter personens önskan, de är inte lika hårda och man kan stegvis öka storleken utan att behöva byta buttplug vilket är praktiskt. Nackdelen är väl att man får en slang med boll som dinglar. Samt om man väljer en av dålig kvalitet eller inte sköter om den ordentligt så kan de börja läcka vilket gör att man får pumpa upp den hela tiden.

Storlek är en smaksak. Kom ihåg att själva midjan på pluggen inte blir nämnvärt större när man pumpar upp den utan det är den mjuka delen som är inne som pumpas upp. Därför gäller det att välja en plugg med lämplig diameter runt det smalaste stället. Ville man ha en större "midja" under leken så får man byta till en större modell.

De flesta uppblåsbara pluggar kan pumpas upp ordentlig mycket och borde räcka för de flesta. Kom dock ihåg att en del gillar känslan att bli töjd och inte bara vara uppfylld av en ballong inuti. Så det handlar inte om att pumpa upp den så mycket det går. För mycket skapar bara obehag. Dessutom så har jag märkt att om man pumpar upp den för mycket så blir konformen deformerad, dvs en sida är alltid svagare och den kommer bukta ut snett och inte jämnt runt om. Mest en utseendefråga.

De gånger vi har använt den så har det varit som uppvärmning inför analsex, eller för att hon velat uppleva en i båda hålen och då kan man justera storleken under sexet. 

• Anonym (fylla upp)

tack för tipsen. nån som har mer länkar till faktiska produkter? jag hade en doc XL. plugg förut. men tyckte den var för liten. så vill ha något större. som verkligen fyller ut. 

• Anonym (Någon)

Bild?

Finns ju massor så det är bara att googla. Men denna uppskattades av de jag nämnde. Dock tyckte några att det kändes märkligt med bollen dinglande mellan benen men det var övergående. Ett tips - det sitter en backventil i toppen på bollen och den var inte av bästa kvalitet så pyspunka skedde vid ett tillfälle (lite jobbigt att pumpa upp hela tiden). Problemet löstes enkelt genom ett besök till en sjukvårdsbutik som sålde just pumpbollar för nån hundring.

d3f650ayx9w00n.cloudfront.net/940/38903-00.jpg

Svar på tråden söker uppblåsbar buttplug