• Anonym (Sex Leksaker)

Var gömmer ni era sex leksaker?

Hej,

Ja som rubriken säger, var gömmer ni era sex leksaker?

I morse kom min 7 åriga dotter fram till mig med en buttplug och frågade vad det var. Jag blev helt chockad och stammade fram att det var för ryggmassage, vilket hon köpte. Skäms

Problemet är ju att barnen blir ju bara äldre så dåliga ursäkter kommer ju inte funka så länge till.

Så som vi har det just nu så ligger våra mer "avancerade" leksaker gömda högt uppe på en hylla i garderoben. Men dom leksakerna som man använder typ varje vecka vill man ju ha lite händigt i nattygsbordet. Så vad gör ni själva hemma?

Kan man köpa någon slags låda med lås på? Otroligt osexigt i stundens hetta men något måste man ju göra.

Någon som har något tips på det??  {#emotions_dlg.flower}Drömmer

• Svar på tråden Var gömmer ni era sex leksaker?
  • Anonym (Spanien)

I en låda under sängen.

• Anonym (.)

Liten kabinväska som står låst överst i garderoben.lätt tillgängligt, men i alla fall diskret o inget som barnen rotar i.

• Anonym (Anonym)

Verktygslåda bredvid sängen. Låsbar

• Anonym (sär skrivning)

jag har bara två...=(

• Anonym (Vibrator)

Jag förklarade lugnt för hela familjen att det är en massagestav, för det var det ju! ^^

• Anonym (Hero)

Sex stycken i en låda, den sjunde under kudden (är man vuxen nog för sådana leksaker kan man det där med att inte särskriva)

• Aikido
    Anonym (Hero) skrev 2018-03-28 19:14:14 följande:
    Sex stycken i en låda, den sjunde under kudden smile1.gif (är man vuxen nog för sådana leksaker kan man det där med att inte särskriva)
    Men för att avsluta en mening med punkt krävs att man har barnasinnet kvar.
  • Daniel 723
    Aikido skrev 2018-03-28 19:15:40 följande:
    Men för att avsluta en mening med punkt krävs att man har barnasinnet kvar.
    Bazinga! Cool
  • Anonym (Sex Leksaker)
    Anonym (Vibrator) skrev 2018-03-28 19:08:07 följande:

Jag förklarade lugnt för hela familjen att det är en massagestav, för det var det ju! ^^

Hahaha ja den var ju bra!  Cool
  • Anonym (Sex Leksaker)
    Anonym (.) skrev 2018-03-28 19:00:23 följande:

Liten kabinväska som står låst överst i garderoben.lätt tillgängligt, men i alla fall diskret o inget som barnen rotar i.

Smart idea! Det ska jag prova. Iallafall till mina mer 'avancerade' leksaker. 
  • Anonym (dildo mannen)

Jag har mina lek saker, som inte är att leka med, på en hylla i för rådet:)

• Cadencee

Vi har dom i en byrålåda, 2 av dildosarna i min underklädeslåda resterande del i en annan låda i samma byrå. Barnen vet om att de inte får vara där inne, enbart om de tex ska ha en handduk och de vet vilken låda som är till handdukarna. Min lille på 20 månader har såklart ingen koll men han är ju ändå aldrig där inne helt själv:)

• Anonym (Anna)
    Anonym (Sex Leksaker) skrev 2018-03-28 18:51:11 följande:

Hej,

I morse kom min 7 åriga dotter fram till mig med en buttplug och frågade vad det var. Jag blev helt chockad och stammade fram att det var för ryggmassage, vilket hon köpte.

Problemet är ju att barnen blir ju bara äldre så dåliga ursäkter kommer ju inte funka så länge till.

Så som vi har det just nu så ligger våra mer "avancerade" leksaker gömda högt uppe på en hylla i garderoben. Men dom leksakerna som man använder typ varje vecka vill man ju ha lite händigt i nattygsbordet. Så vad gör ni själva hemma?

Kan man köpa någon slags låda med lås på? Otroligt osexigt i stundens hetta men något måste man ju göra.

Någon som har något tips på det?? 

Våra sex leksaker har vi framme i bokhyllan i storarummet.

Våra sexleksaker har vi gömda i garderoben i sovrummet.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Sex Leksaker) skrev 2018-03-28 18:51:11 följande:

Hej,

I morse kom min 7 åriga dotter fram till mig med en buttplug och frågade vad det var. Jag blev helt chockad och stammade fram att det var för ryggmassage, vilket hon köpte.

Någon som har något tips på det?? 

• Anonym (Sex Leksaker)
    Anonym (Anna) skrev 2018-04-02 04:30:26 följande:

Förlåt, vad dum jag är!  Blir lätt fel när man är dyslektiker och inte bott i Sverige på över 20 år...

Men eftersom du är så felfri kanske det finns en orsak till att du skrev ditt inlägg 2 gånger???   Drömmer
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Sex Leksaker) skrev 2018-04-03 17:30:03 följande:

Förlåt, vad dum jag är!  Blir lätt fel när man är dyslektiker och inte bott i Sverige på över 20 år...

Men eftersom du är så felfri kanske det finns en orsak till att du skrev ditt inlägg 2 gånger???  

Självklart. Det är Familjelivs fel.
Svar på tråden Var gömmer ni era sex leksaker?