• eriikkarlssoon

    Är så fruktansvärt kär i mitt ex. Vad ska jag göra?

    Jag och mitt ex gjorde slut för ca ett år sen, de var min första och riktigt stora kärlek. Visste inte att man kunde känna så stort för en person. Problemet är att efter hon lämnade mig blev jag en helt ny person, på ett väldigt negativt sätt. Jag går verkligen runt varje dag med en stor klump i magen, tänker på henne exakt varje dag. Jag mår så fruktansvärt dåligt över det, ibland har jag till o med försökt ta mitt eget liv när det blir för svårt ibland.

    Hur ska jag kunna komma över henne? Hur ska jag kunna känna att ? äntligen nu känner jag mig lycklig igen ? har ingen livsglädje alls?.

    Kommer jag någonsin att älska en person så mycket som jag älskar denna tjejen?

    Ps: denna tjejen är verkligen min drömtjej.

  • Svar på tråden Är så fruktansvärt kär i mitt ex. Vad ska jag göra?
  • Anonym (Felicia)

    Sök samtalsterapi/psygolog genom din läkare.Det låter att du behöver prata om detta,för att inte fastna i dina känslor.Det som du känner är ju dina tankar .

  • Anonym (3 år)
    eriikkarlssoon skrev 2018-03-30 08:57:51 följande:

    Jag och mitt ex gjorde slut för ca ett år sen, de var min första och riktigt stora kärlek. Visste inte att man kunde känna så stort för en person. Problemet är att efter hon lämnade mig blev jag en helt ny person, på ett väldigt negativt sätt. Jag går verkligen runt varje dag med en stor klump i magen, tänker på henne exakt varje dag. Jag mår så fruktansvärt dåligt över det, ibland har jag till o med försökt ta mitt eget liv när det blir för svårt ibland.

    Hur ska jag kunna komma över henne? Hur ska jag kunna känna att ? äntligen nu känner jag mig lycklig igen ? har ingen livsglädje alls?.

    Kommer jag någonsin att älska en person så mycket som jag älskar denna tjejen?

    Ps: denna tjejen är verkligen min drömtjej.


    För mig tog det 3-4 år att komma över en tjej som jag verkligen gillade.. Även när jag träffade en ny tjej så tänkte jag på henne. Nu har det gått 8 år, har fått barn och tänker fortfarande på henne men absolut inget som plågar längre..
  • Anonym (Alltid)

    Det värsta går över. Men, gör det nåt om du alltid kommer att tänka på denna tjej? Det kommer säkert bli en fin fantasi med tiden.

  • Anonym (Ko)
    eriikkarlssoon skrev 2018-03-30 08:57:51 följande:

    Jag och mitt ex gjorde slut för ca ett år sen, de var min första och riktigt stora kärlek. Visste inte att man kunde känna så stort för en person. Problemet är att efter hon lämnade mig blev jag en helt ny person, på ett väldigt negativt sätt. Jag går verkligen runt varje dag med en stor klump i magen, tänker på henne exakt varje dag. Jag mår så fruktansvärt dåligt över det, ibland har jag till o med försökt ta mitt eget liv när det blir för svårt ibland.

    Hur ska jag kunna komma över henne? Hur ska jag kunna känna att ? äntligen nu känner jag mig lycklig igen ? har ingen livsglädje alls?.

    Kommer jag någonsin att älska en person så mycket som jag älskar denna tjejen?

    Ps: denna tjejen är verkligen min drömtjej.


    Har du berättat för henne vad du känner? hon kanske älskar dig med. Sen sök hjälp hos en läkare för ditt mående.
  • Tecum

    Om hon gjorde slut med dig är hon väl ingen drömtjej? Om hon vore en drömtjej skulle hon älska dig tillbaka och aldrig göra slut. Om du tänker så inser du att hon inte är så märkvärdig.

Svar på tråden Är så fruktansvärt kär i mitt ex. Vad ska jag göra?