• tankar28

Vet ej exakt vilken rubrik jag ska sätta tråden i :/

Hej!

Hur mycket tycker ni man ska acceptera när alkohol är inblandat?

Jag och min kille är ganska säkra med varandra efter kort tid, och när vi är med varandra på fest..

så sitter vi inte hela tiden med varandra utan... minglar runt osv.

Det var fest och det var som sagt alkohol inblandat.

Han började prata med någon tjej, och sa att hon var trevlig och söt tjej ja sa förstår det. Jag tycker samma.

Sedan när vi var på väg hem så säger han samma sak plus. Du om jag var singel och hade flirtar med henne hade jag nog fått hennes nr...

vem säger så till ens partner?

Hans åsikt var: Jag brukar ju aldrig uppmärksamhet... är inte van att tjejer pratar med mig.

Hm... vad tycker ni?

• Svar på tråden Vet ej exakt vilken rubrik jag ska sätta tråden i :/
  • Anonym (mmm)

Det var ju oerhört korkad sagt av honom, hur gamla är ni? Är han omogen? 

Tycker du kan säga att du fattar men att du inte uppskattar den typen av "skryt" (eller vad man ska kalla det). Är man i en relation så är det väl knappast det första man ska säga till sin partner liksom. Fattar han inte det så kommer nog inte relationen bestå. 

Du kan fråga om han hade uppskattat att du sa samma sak om en kille? 

• tankar28

Tack så

Mycket för svaret.... ????

Jag visade ganska tydligt vad jag tyckte och att jag ej uppskattade det! Och frågade hur han skulle reagera om det var jag.. som sa så... eller och vi kör på en sådan relation.. att bägge två kan säga sådant?!

Jag sa till honom när han sa att jag brukar inte få uppmärksamhet av tjejer... ok... men du är ihop med någon nu och visst man kan tycka någon av det motsatta könet är snygg/attraktiv.. men sedan stannar det där.

• Anonym (Bros b4 hoes)

Jag och min kille kan sitta och spana in tjejer tillsammans.

Bara för att man tycker en tårta ser god ut så behöver man ju inte äta den.

Min kille får gärna mingla runt och kanske fyllehångla med någon, samma gäller mig. Men det är väl för att vi litar på varandra så pass mycket att vi vet att ingen kommer gå bakom ryggen på den andre.

Antar att vi är bekvämare i vår tillit.

• Anonym (Hm)
    Anonym (Bros b4 hoes) skrev 2018-03-30 11:50:15 följande:

Jag och min kille kan sitta och spana in tjejer tillsammans.

Bara för att man tycker en tårta ser god ut så behöver man ju inte äta den.

Min kille får gärna mingla runt och kanske fyllehångla med någon, samma gäller mig. Men det är väl för att vi litar på varandra så pass mycket att vi vet att ingen kommer gå bakom ryggen på den andre.

Antar att vi är bekvämare i vår tillit.

Öppet förhållande? Hur länge har ni varit ihop?
  • Anonym (Bros b4 hoes)
    Anonym (Hm) skrev 2018-04-02 09:43:10 följande:

Öppet förhållande? Hur länge har ni varit ihop?

Vi är polyamorösa. Vi har hängt ihop i två år men känt varandra sen 2011
Svar på tråden Vet ej exakt vilken rubrik jag ska sätta tråden i :/