• Cat78

    Weekend 40-årsdag

    I oktober fyller jag 40! Tänkte fira det med närmaste familjen och våra bästa vänner.

    Vi blir fyra vuxna och fyra tonårsbarn.

    Jag behöver er hjälp med vad vi ska hitta på och var vi ska vara!

    Jag tänker mig en helg, fredag-söndag. Gärna lantligt, avskiljt boende men det ska ändå finnas något att göra. Vi älskar att bada men i oktober får det bli tunna/ute-jacuzzi. Gärna även bastu.

    Tänker ankomst fredag eftermiddag, chilla lite med god mat och spel på kvällen. På lördagen blir det långfrukost och sedan någon aktivitet (vet ej vad, tips tack!) sedan lite gemensam matlagning och kanske bad under stjärnhimlen. På söndagen kör vi återigen långfrukost och sedan mest chill innan hemfärd.

    Nå ja, hoppas det gett er en liten bild av hur jag tänker och att ni har lite tips till mig. Jag är öppen för alla förslag, det behöver inte bli precis som jag skrivit ovan. Det är mest för att ge en bild av hur jag tänkt hittills.

    Kanske ni vill dela med er av hur ni firat högtidsdagar?

  • Svar på tråden Weekend 40-årsdag
  • Anonym (Det.)

    Det finns massa tips på nätet. Herrgård med spa. Fyller också 40. Men det blir fest på midsommarafton för min del. Men hoppas du hittar det du söker

  • EmberEyes

    Vad har du för budget och ungefär var i landet eller världen hade du tänkt (t.ex. inom Skåne, inom tre timmars bilfärd från Stockholm, runt höga kusten, max två timmars flyg från landvetter osv)?

  • Anonym (x)

    Varbergs spa är supermysigt, god mat, fina rum, trevlig personal och deras spa högst upp är att dö för, där kan man vara hela helgen.
    www.varbergsstadshotell.com/asia-spa
    Det ligger mitt i stan så man kan gå och kika på den lätt och kanske shoppa lite om man gillar sånt.
    Annars är det ett stenkast ner till havet och till Varbergs fästning, där man kan förlora sig i historien i timmar. 

  • Anonym (Skåning)
    Cat78 skrev 2018-03-31 08:03:20 följande:

    I oktober fyller jag 40! Tänkte fira det med närmaste familjen och våra bästa vänner.

    Vi blir fyra vuxna och fyra tonårsbarn.

    Jag behöver er hjälp med vad vi ska hitta på och var vi ska vara!

    Jag tänker mig en helg, fredag-söndag. Gärna lantligt, avskiljt boende men det ska ändå finnas något att göra. Vi älskar att bada men i oktober får det bli tunna/ute-jacuzzi. Gärna även bastu.

    Tänker ankomst fredag eftermiddag, chilla lite med god mat och spel på kvällen. På lördagen blir det långfrukost och sedan någon aktivitet (vet ej vad, tips tack!) sedan lite gemensam matlagning och kanske bad under stjärnhimlen. På söndagen kör vi återigen långfrukost och sedan mest chill innan hemfärd.

    Nå ja, hoppas det gett er en liten bild av hur jag tänker och att ni har lite tips till mig. Jag är öppen för alla förslag, det behöver inte bli precis som jag skrivit ovan. Det är mest för att ge en bild av hur jag tänkt hittills.

    Kanske ni vill dela med er av hur ni firat högtidsdagar?


    Åk till ven!

    Egen stuga med jacuzzi och fin restaurang!

    www.backafallsbyn.se/start/backafallsbyn-online-offer
Svar på tråden Weekend 40-årsdag