• Attraktiv

    Jag vet inte hur man hissar eller dissar ett inlägg

    Uppe till höger i varje inlägg/kommentar finns en tumme upp/tumme ner-symbol. Jag vet inte hur man gör för att ge tummen upp resp. tummen ner. Jag provar att trycka på symbolen men ingenting händer. Samtidigt ser jag att andra har gillat/dissat inlägg.

    Hur gör man?

  • Svar på tråden Jag vet inte hur man hissar eller dissar ett inlägg
  • kottelin

    Funkar bara från datorn, har provat både från mobil och platta men det går inte därifrån.


    Ja, typ så...
  • Kurlie

    Jag har upplevt att det fungerar på datorn men inte mobilen.

  • Minimalen

    Jag har gjort det från mobilen men man måste gå in på hemsidan och välja standardversionen. Alltså inte mobilversionen. Gäller även när man ska ta bort trådar ur "mina favoriter".

  • kottelin
    Minimalen skrev 2018-03-31 17:46:11 följande:

    Jag har gjort det från mobilen men man måste gå in på hemsidan och välja standardversionen. Alltså inte mobilversionen. Gäller även när man ska ta bort trådar ur "mina favoriter".


    Ja, nu funkar det!
    Ja, typ så...
  • Hermioney
    Minimalen skrev 2018-03-31 17:46:11 följande:

    Jag har gjort det från mobilen men man måste gå in på hemsidan och välja standardversionen. Alltså inte mobilversionen. Gäller även när man ska ta bort trådar ur "mina favoriter".


    Du kan ta bort trådar ut favoriter i mobilen.

    Under denna rutan finns en knapp Lägg till i mina favoriter.Efter att inlägget är skickat ändras den till Ta bort från Favoriter.

Svar på tråden Jag vet inte hur man hissar eller dissar ett inlägg