• Randig20

Fina bebis kläder?!

Tips på vart man hittar fina bebiskläder!

Brukar köpa mestadels newbie, name it, hm, Lindex, köpt något på second hand men har inte hittat alls mycket där..

har ni några tips på andra ställen som har söta bebiskläder :)

• Svar på tråden Fina bebis kläder?!
  • Anonym (Kläder)

Tips är också att söka på #babybloppis eller tvillingbloppis på instagram. Har köpt hur mycket fint som helst där! :)

• Randig20
    Almina skrev 2018-03-31 20:07:57 följande:

Next tycker jag har en hel del fint.

Är det på hemsida då du beställer eller finns det i någon speciell butik?
  • Randig20
    viseversa skrev 2018-03-31 20:51:35 följande:

Next har jättefina kläder.

Från hemsida eller finns i någon butik? :)
  • viseversa
    Randig20 skrev 2018-03-31 21:15:34 följande:
    Från hemsida eller finns i någon butik? :)
    Beror på vart du bor. Finns en butik i kista galleria. Annars har dom en hemsida. Next.com dock tycker jag den är ganska rörig. Svårt att hitta det man söker. Dom har enligt mig delat in storlekarna och kläderna konstigt och rörigt.
  • Almina
    Randig20 skrev 2018-03-31 21:15:08 följande:

Är det på hemsida då du beställer eller finns det i någon speciell butik?

Jag har handlat i butiken i Kista nån gång, men annars från next.se med fri leverans.
  • Randig20
    viseversa skrev 2018-03-31 21:19:27 följande:

Beror på vart du bor. Finns en butik i kista galleria. Annars har dom en hemsida. Next.com dock tycker jag den är ganska rörig. Svårt att hitta det man söker. Dom har enligt mig delat in storlekarna och kläderna konstigt och rörigt.

Tack! Ja jag har varit inne på deras hemsida någon gång men som du skriver så tyckte jag den var himla rörig hehe.. bor i Helsingborg har inte riktigt koll om vi har någon butik här men får kolla upp de :)
Svar på tråden Fina bebis kläder?!