• Ekstrom15

Inte menad för kärlek?

Det känns som att jag på något sätt inte är menad för dethär me nära relationer och kärlek till en partner på de sättet. Föt varje gång ja kommer någon kille närmare slutar de me att ja blir sä sjukt deppig, vilket jag inte heller kan hjälpa. Vet inte heller varför, det bara är så. Dessurom skutar de alltid med att ja blir lämnad. De orkar inte med mig eller så tappat intresset. Saken är även den ?jag förstår inte hur de kan lämna dig du är så sjukt fin å underbar snäll och du bryr dig, du förtjänar de inte jag ska inte lämna dig? har jag hört ett antal gånger. Men de slutar likadant i villet fall. Men livet är la som det är och har upptäckt att ja kräver ganskaa mycket och har en tendes att känna mig jobbig osv. Vet inte vad mer ja ska säga men fråga om de ät nått.

• Svar på tråden Inte menad för kärlek?
  • Anonym (Hörru)

Man ska älska sig själv innan man älskar någon annan.

To be completely honest nu - de flesta män gillar inte tjejer som deppar ner sig och blir uppmärksamhetskrävande.

Jobba med dig själv, stärk ditt självförtroende och lek runt lite. Inte behöver man ha en kille för att vara lycklig? Jag var singel i 3år innan jag ens tänkte på att inleda ett förhållande.

Jag var en "player" och killarna föll pladask för mig. Men jag nobbade precis varenda en.

You can do this. Gör nåt för dig själv! Köp snygga kläder, erövra internet!! Erövra krogen! En strong independent woman vill alla ha.

• Ekstrom15

Jag menar liskom så fort jag börjar öppna mig för nån oavsett kännslor, och de har inte med mitt självförtroende att göra. Dessutom så känner jag mig lftast helt okej i vilket fall för att jag inte pallar bry mig föe vad finns de att bry sig om. Har svårt å förklara. Men har svårt för tjejer generellt och har svårtå bli tagen serilst och har allmät lättare att snacka me killar om mina ?probelm? å så dorr jag öppnar mig så blir de så. Hur som hellst aja

• Anonym (Anna)
    Ekstrom15 skrev 2018-03-31 22:08:52 följande:

Det känns som att jag på något sätt inte är menad för dethär me nära relationer och kärlek till en partner på de sättet. Föt varje gång ja kommer någon kille närmare slutar de me att ja blir sä sjukt deppig, vilket jag inte heller kan hjälpa. Vet inte heller varför, det bara är så. Dessurom skutar de alltid med att ja blir lämnad. De orkar inte med mig eller så tappat intresset. Saken är även den ?jag förstår inte hur de kan lämna dig du är så sjukt fin å underbar snäll och du bryr dig, du förtjänar de inte jag ska inte lämna dig? har jag hört ett antal gånger. Men de slutar likadant i villet fall. Men livet är la som det är och har upptäckt att ja kräver ganskaa mycket och har en tendes att känna mig jobbig osv. Vet inte vad mer ja ska säga men fråga om de ät nått.

Jag har en tjejkompis som är exakt som dig.

Trevlic. Snygg. Snäll. Ett kap.

Men så fort tremånadersgränsen kommer dumpar alla killar henne.

Hennes sätt är jobbigt.

De står inte ut.

Man måste titta på sig själv utifrån.

Så som man beter sig mot mamma beteran sog inte mot kompisen. Så som man beter sig mot kompisen beter man sig inte mot pojkvännen.
  • Anonym (pepp)
    Ekstrom15 skrev 2018-03-31 22:08:52 följande:

Kände som du. Var övertygad om att kärlek inte var för mig och att jag aldrig skulle hitta nån, men det gjorde jag. En kille som först bara var vän sedan växte det och blev mer.
Svar på tråden Inte menad för kärlek?