• Anonym (Hej)

    Hjälp mig!

    Hej jag är en kvinna på 26 år som är gift sen 5 år tillbaka. Jag har ett stort problem som jag tycker känns jobbigt. Jag känner alldrig någon sexuell lust när jag och min man ska ha sex och i övrigt. Det spelar ingen roll hur länge vi håller på så blir jag aldrig kåt. Funderar om det kan vara något fel på mig. Jag försöker att inte tänka på något när vi gör det men känner inget. Har bara blivit kåt en enda gång i mitt liv när jag var typ 13 men inte under sex. Har bara haft sex med en partner , min nuvarande man. Vem tycker ni jag ska vända mig till för att få hjälp? Är det någon i samma sitvation? Hoppas jag kan bli kåt och njuta av sex snart.

  • Svar på tråden Hjälp mig!
  • Frontline

    Jösses är din sambo född utan fingrar och tunga..
    Vad för torrboll har du träffat?


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (.)

    Det låter som du är asexuell. Varför gifte du dig med nån du inte är tänd på?

  • Anonym (Hej)

    Hej frontline jag har en väldigt snygg man som jag älskar jätte mycket men det hjälper inte. Jag använder inte p piller eller något alls. Har provat att titta på porr för att se om jag tänder men inget fungerar. Tror ni enda lösningen är att jag får hjälp? Var skulle ni söka hjälp eller göra om ni var i samma sitvation? Man vill ju inte har det så här hela tiden och dessutom är jag gravid med första barnet i vecka 27. Dessa hormoner påverkar inte till det bättre heller :(

  • Frontline
    Anonym (Hej) skrev 2018-04-04 14:58:07 följande:
    Hej frontline jag har en väldigt snygg man som jag älskar jätte mycket men det hjälper inte. Jag använder inte p piller eller något alls. Har provat att titta på porr för att se om jag tänder men inget fungerar. Tror ni enda lösningen är att jag får hjälp? Var skulle ni söka hjälp eller göra om ni var i samma sitvation? Man vill ju inte har det så här hela tiden och dessutom är jag gravid med första barnet i vecka 27. Dessa hormoner påverkar inte till det bättre heller :(
    Spelar väl ingen roll hur snygg man du har om han inte kan tillfredsställa dig..

    En anledning kan vara att du är gravid långt gången till och med.
    För oss var det precis tvärtom att det vart mer sex ju senare frugan var i graviditeten.

    Söka hjälp är nog ingen ide då han troligtvis är rädd för att ha sex pga barnet..


    Simsalabim trosorna försvinn :)
Svar på tråden Hjälp mig!