• Anonym (Mantra)

Kyskhetsbur till mannen

För några månader sedan hittade jag erotik på nätet som handlade om manlig kyskhet (alltså om en kyskhetsbur i metall som förhindrar att killen få orgasmer, eller ens stånd för den delen). Jag hade inte hört om det förut, men det verkar vara ganska populärt. Jag har iaf blivit otroligt fascinerad och har googlat och forskat sedan dess. Jag erkänner att jag också har fantiserat och kommit flera gånger av tanken på att ha full kontroll över honom, och vara hans "sexdrottning" som han hela tiden vill blidka. Så om jag kontrollerar hans sexualitet, och om jag är den enda som kan ge honom njutning, så kan jag helt kontrollera och äga honom, eller hur? Det är precis det jag vill.

Nu är min man vanilj. Hur övertygar jag honom att prova? Finns andra här som kan ge bra tips på hur man introducerar en sån här sak. Detta tilltalar mig helt sjuuukt mycket och vill inte misslyckas.

• Svar på tråden Kyskhetsbur till mannen
  • Anonym (Spännande)

Låter som en spännande sak och hade inte ryggat för en sådan själv. Du kan ju fråga honom direkt och se reaktionen eller kanske ge sken av att du skojar och försöka läsa av hans honom efter. Kanske han också vill testa men är för vanilj för att berätta för dig. Kommunikationen är givetvis a och o.

Hade själv önskat att min fru var mer kreativ inom området så jag hade sluppit att alltid vara den som hittar på något nytt. Blir ganska trist och ensidigt i längden.

• Anonym (Man)

Gammal tråd men man blir ju nyfiken hur det gått för TS. 

• Anonym (Marius)

Senaste tiden har jag känt mer och mer dragning till just detta med kvinnlig dominans.
    Jag har bara lyckats byta lite idéer med en tjej på nätet och hon fick verkligen igång mina fantasier.

Ett scenario hon föreslog var att jag skulle vara bojad, kopplad och med kyskhetsbur hemma bredvid sängen när hon kom hem från krogen med sällskap. Jag skulle bli tvungen att titta på medans han knullade henne utan att varken kunna delta eller smeka mig själv. Sen när han skulle spruta skulle han göra det i min mun.
    En häftig idé att hon skulle kontrollera hela min sexualitet.

• Jaget90

Introducera det som en kul lek när han redan är uppkåtad. Jag tror han kommer vara villig att prova. Sen kan man gradvis pusha det längre.

Själv lever jag med permanent kyskhetsbur sedan fem år tillbaka. Jag tar av den några gånger i veckan för att rengöra och då brukar min flickvän hålla koll så att jag inte tar på mig själv.

För oss är det en viktig del i vårt cuckoldförhållande där hon ligger med andra män medan jag är förbjuden all form av penetrationssex. Det kan låta hårt och orättvist men för oss är det bara ett superkul äventyr tillsammans och vi är superintima på andra sätt. Vi har definitivt kommit varandra mycket närmare sen vi började med det. 

• Anonym (Sub)

Har några olika burar som jag testat med ett ex och man blir verklig lyhörd och undergiven av att bära bur även om jag bara testat 3-4 dagar som mest.

Handlar mycket om att man hålls småkåt hela tiden och träffade en kvinna under en period där hon endast gav mig ruin orgasm för att jag inte skulle tappa fokus på henne

Svar på tråden Kyskhetsbur till mannen