Kliar alltid i stjärten, så pinsamt! Hjälp!
Det här är så pinsamt att jag knappt kan skriva det. Det är såhär att min stjärt kliar otroligt mycket. Det kliar alltså i ?stjärtspringan?, mellan skinkorna. Det är värst när jag går snabbt, då kliar det i stjärten så mycket att jag ibland nästan börjar gråta. Man kan ju inte precis ställa sig och klia på gatan! Ibland har jag gått in i provrum eller toaletter bara för att kunna klia. Det försvinner om jag bara får klia ordentligt.
Jag kan ju inte se hur det ser ut, men tror inte att det har med analen att göra. Det är liksom på olika ställen hela tiden. Jag tvättar mig med vatten och smörjer även in mig med mild lotion i stjärten. Det hjälper en liten stund. Har funderat på om det kan vara eksem, men det känns inte riktigt så. Det svider aldrig. Allergi kanske? Men jag har det jämt även fast jag bytt tvättmedel och sånt.
Någon som vet något som kan hjälpa? Jag är desperat! Vågar inte gå till läkare om det inte kan vara något allvarligt, skäms så bara över att skriva här. Bara tanken på att behöva dra ner byxan och att nån ska titta... :(