• Hellbear

Svartsjuka på sökningar på Facebook

Alltså jag blev less på svartsjukan som min fästmö har, va lugn en dag då va det konstigt tydligen och dagen efter så börja hon undra varför jag sökt på nätet kille på Facebook , hon undrade om jag sökt på denna för att söka efter någon gammal fört, denna person hade hon flörta med men neka till det när jag sa varför jag sökt på denna person, alltså får man reagera på detta ? Blir fan less på att allt jag jag gör är något som konstigt eller att jag är otrogen, aldrig varit otrogen mot henne. Blev arg nu då blev hon fundersam över det, varför blev jag arg , det var ju konstigt. får man bli less och arg tillslut?

• Svar på tråden Svartsjuka på sökningar på Facebook
  • Hellbear

Ja jag hade gjort en sökning på Facebook på en kille som min fästmö har flörta med men hon fick det att bli till att jag sökt på denna person för att kolla upp någon gammal flört. Jag blev arg på detta och det fick henne att tro att jag gör något skumt

• Anonym (mmm)

så varför sökte du på en av hennes gamla? 

• Hellbear

Hon ville veta vem jag pratat, flörta, dejta osv då begärde jag samma sak tillbaka men då har det kommit fram saker som hon ljugit om att hon inte gjort samtidigt anklaga mig för gjort den , detta är en av sakerna

• Akira Öken
    Hellbear skrev 2018-04-01 19:28:56 följande:

Hon ville veta vem jag pratat, flörta, dejta osv då begärde jag samma sak tillbaka men då har det kommit fram saker som hon ljugit om att hon inte gjort samtidigt anklaga mig för gjort den , detta är en av sakerna

Du svarade inte på frågan.
  • Hellbear

För hon ljög om det Eller förlåt Du ljög om det, vem hon hade pratat med och prata med ,över den Hon hade träffat och inte träffat.

• Akira Öken
    Hellbear skrev 2018-04-01 19:43:39 följande:

För hon ljög om det Eller förlåt Du ljög om det, vem hon hade pratat med och prata med ,över den Hon hade träffat och inte träffat.

Så svaret på frågan om anledningen till sökningen är?
  • Anonym (mmm)

Tyvärr TS, är det väldigt svårt att förstå vad du faktiskt menar då du skriver konstigt.

Du och din tjej har kommunikationsproblem och kanske beror det på att du är så rörig? Är du likadan när du pratar med henne så förstår jag om ni inte kan nå varann. 

Svar på tråden Svartsjuka på sökningar på Facebook