• Anonym (thx4asking)

Grova (tjocka) penisar

Hej! jag har funderat lite o tänkte fråga er om era erfarenheter om tjocklekar på penisar

En lång penis är väl en sak men måste väl själv säga att tjockleken gör största skillnaden. 

(Tjejer) : Vad är det grövsta ni sett/testat?  Och hur var det?

(Killar) : Hur grov är den ni bär och är ni nöjda med det? 

(Alla) :  va skulle ni föredra själva? hur grov/tjock ska en penis vara i ert tycke?

mvh! 

• Svar på tråden Grova (tjocka) penisar
  • Aylae

Är detta ännu en tråd skriven av en man som är osäker på sin penisstorlek?

• Anonym (Kia)

Jag förstår faktiskt inte. Ni två som har svarat ovan är ju bevisligen inte intresserade av det här ämnet. Varför har ni då klickat in er och kommenterat nedlåtande?

Är så oerhört på folk som er!

Till TS: Min man har ungefär 15cm i omkrets och det är det grövsta jag legat med och även det mest tillfreställande för min del av de jag ?betat av?.

• Anonym (Tjej)
    Anonym (thx4asking) skrev 2018-04-01 19:27:51 följande:

Hej! jag har funderat lite o tänkte fråga er om era erfarenheter om tjocklekar på penisar

En lång penis är väl en sak men måste väl själv säga att tjockleken gör största skillnaden. 

(Alla) :  va skulle ni föredra själva? hur grov/tjock ska en penis vara i ert tycke?

mvh! 

Grövsta är 16,5. Det funkar men mer än så hade inte gjort det. Det går inte snabbisar och gör alltid ont i början och om man kör för snabbt. Så jag föredrar nog kring 13-14.
  • Äntligen18

Min är 16cm, på väg mot 17cm.

Jag är nöjd med den, men jag skulle vara nöjd med en mindre då det är svårt att kontrollera en bånge i offentliga platser med en sådan storlek.

• Anonym (Anna)
    Anonym (thx4asking) skrev 2018-04-01 19:27:51 följande:

mvh! 

Kvinna här. Den tjockaste jag sett var lika tjock som en cockacolaburk. Hade jag inte sett den med egna ögon hade jag inte trott på det. Det skulle bli ett one night stand men när jag såg den så No Way José!

När jag plockade fram kondomen innan jag sett den sa killen att han hatar kondom.Inte konstigt med den storleken.Den måste ju klämma nåt fruktansvärt.
  • Anonym (xy)

Brukar använda en dildo som är ca 17.2 cm i omkrets på min KK, det fungerar sålänge jag slickar henne samtidigt. Går inte köra fort med den förutom om hon är EXTREMT upphetsad.

Jag är inte de minsta osäker över min storlek, var min idé med en väldig grov dildo. Trots detta säger hon väldigt ofta att min kuk på något vis kommer åt väldigt mycket bättre (träffar rätt punkt) och den är "bara" 13 cm i omkrets. Dock är den böjd, så kan ha med det att göra samt lite längre än dildon.

Skulle gissa på att cirka 15 cm i omkrets är ganska optimalt, i viss överkant för vissa men generellt sett väldigt bra storlek. Men ja, hårdhet och att den är böjd och mina 13 cm omkrets har fungerat väldigt bra också. Har gett väldigt många kvinnor g-punktsorgasm utan att stimulera klitoris i mitt liv. Mer än 1/3 av alla jag legat med iaf som ligger över statistiken åtminstone. 

• Anonym (Okey)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-04-01 21:12:27 följande:
    Grövsta är 16,5. Det funkar men mer än så hade inte gjort det. Det går inte snabbisar och gör alltid ont i början och om man kör för snabbt. Så jag föredrar nog kring 13-14.
    Allvarligt tjejer, menar ni att ni tar fram måttbandet när ni får hem någon??
    Och ni killar, måste ni mäta snorren för att ni skall känna självförtroende??
    Ibland undrar man faktiskt hur folk är.
  • Äntligen18
    Anonym (Okey) skrev 2018-04-06 17:05:38 följande:

Kvinnorna lägger sig aldrig med någon de träffat på online utan att de berättar sin storlek.

Men andra ord är det ett måste för oss.
  • Anonym (Hahahaha)

Ännu en tråd på samma ämne.....zzzzzz
    Har din kärring problem med dig eller?? Är det bara hos dig när du runkar??
    Kara Te = tom hand
    Släpp sargen för i helvete!!

• kolbulle

Det har gjorts undersökningar på vad kvinnor föredrar för omkrets. I den här studien deltog 75 kvinnor:
    www.mirror.co.uk/news/technology-science/science/what-ideal-penis-size-study-7343836

They found that the average length women preferred for a long-term relationship was 6.3 inches, with a girth of 4.8 inches.

For one night stands, women preferred a slightly longer penis, with a length of 6.4 inches and a girth of 5.0 inches.

4.8 inches = 12.2 cm
    5.0 inches = 12.7 cm

6.3 inches = 16 cm
    Här kan du jämföra dig själv med 16 299 män från 21 olika vetenskapliga studier.
    www.sizemeup.info/

Ja, det finns inte så mycket mer att tillägga, så nu tycker jag att vi lägger ner dessa penisstorlekstrådar för gott.
  • Anonym (thx4asking)
    kolbulle skrev 2018-04-08 14:17:21 följande:

Det har gjorts undersökningar på vad kvinnor föredrar för omkrets. I den här studien deltog 75 kvinnor:
    www.mirror.co.uk/news/technology-science/science/what-ideal-penis-size-study-7343836

They found that the average length women preferred for a long-term relationship was 6.3 inches, with a girth of 4.8 inches.

For one night stands, women preferred a slightly longer penis, with a length of 6.4 inches and a girth of 5.0 inches.

4.8 inches = 12.2 cm
    5.0 inches = 12.7 cm

6.3 inches = 16 cm
    Här kan du jämföra dig själv med 16 299 män från 21 olika vetenskapliga studier.
    www.sizemeup.info/

Ja, det finns inte så mycket mer att tillägga, så nu tycker jag att vi lägger ner dessa penisstorlekstrådar för gott.
    De länkar du skicka va väldigt intressanta!  bra svar!
  • Anonym (thx4asking)

Tycker det är lite tråkigt att så många lämnar o relevanta o negativa kommentarer... 

Det va menar som en Neutral tråd med en öppen fråga om va tycker killar o tjejer? vad föredrar ni och vad har ni för tycke o erfarenhet.

Det är inte en tråd med rubriker som : 

"Jag har träffat en kille med 20 meter kuk är de normalt?"
    "Klarar min mus en kuk som är tjock som en 2 liters cola?" 
    "Jag är en kille på 14 år med kuk som en blåval är den tillräckligt stor för tjejer?" 

Har inget att göra med varken killen eller tjejens självförtroende eller själv bekräftelse eller behovet att jämföra sig med andra.   

Det var en helt öppen fråga. och som tidigare sagt före mig. har du inget intresse för ämnet kanske du inte ska gå in o kolla? En mindre lämna kommentarer med taskiga nervärderande och orelevanta saker. 

Tack. 

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Okey) skrev 2018-04-06 17:05:38 följande:

Självklart inte. Det var en seriös långvarig relation. Då hinner man prata om allt möjligt. Och man kan mäta för att hitta en bra kondomstorlek.
  • Anonym (Ralf)

Frugan mätte min på skoj för många år sedan, jag har haft komplex tidigare (grower not a shower, som många av mina polare). Hon blåste upp den till 17 lång och 12 runt det grövsta. Jag skulle lätt vilja ha större men frugan säger att då skulle du inte kunna ligga med mig. Hon är grund och väldigt ömtålig om man träffar fel. Hon har haft större och mindre än mig och föredrar då hellre mindre än större.

Svar på tråden Grova (tjocka) penisar