Min mans bror
Vill börja med att säga att jag inte vill ha massa moralkakor.
Jag har varit gift med min man i 8 år. Vi har det bra och trivs ihop. Han har 3 bröder och en av dom har jag haft så svårt för. Jag blir väldigt irriterad på honom för han är så enveten och tjurskallig. Han är väldigt olik min man både till utseende och sätt. Någon gång under alla dessa åren så har det uppstått en stark attraktion mellan oss. Jag vet inte hur, varför eller när det hände. Jag vet att det började från hans håll och att jag till en början tyckte detta var jobbigt och försökte därför nästan undvika honom helt. Pratade så lite som jag bara kunde med honom men sen så har det sakta hänt från mitt håll. När vi träffas så är det som att jag blir helt mjuk i kroppen och han är alltid 100% uppmärksam på mig. Hans störiga sidor har blivit mildare och han är rolig att hänga med, men jag får alltid sånna olustkänslor efter jag har träffat honom och känner "herregud, nej!" Jag vill verkligen inte ändra något i mitt liv och skulle verkligen inte vilja leva mitt liv med denna mannen. Jag förstår inte grejen?! Han har även börjat "ta tillfället i akt" när han upptäcker en situation där han kan få vara ensam med mig en stund. Jag är lite orolig för att han kommer försöka något och att jag då ska dras med. Blir i alla fall helt galen på dessa känslor som uppstår när vi träffas?! Är det någon annan som fattar? Hur kan känslor ändras så?