• Anonym (12,5 cm!)

Finns det kvinnor som uppskattar kukar på 12-13 cm?

Drog nitlott i kuklotteriet och fick knappt 13 cm.

Förstår att många föredrar större, helt naturligt.

Finns det någon kvinna som gillar min storlek?

• Svar på tråden Finns det kvinnor som uppskattar kukar på 12-13 cm?
  • Anonym (H)

Då det ligger inom normalintervallet skulle en mycket stor andel män aldrig få till det om det du undrar skulle stämma. Vilket inte är fallet. Ergo: det finns kvinnor som kan tänka sig 12-13 cm kukar.

Frågan är därmed tillräckligt besvarad.

• Anonym (Grovleken)

Personligen så beror det lite på hur grov den är.

• Anonym (12,5 cm!)
    Anonym (H) skrev 2018-04-03 21:16:01 följande:

Då det ligger inom normalintervallet skulle en mycket stor andel män aldrig få till det om det du undrar skulle stämma. Vilket inte är fallet. Ergo: det finns kvinnor som kan tänka sig 12-13 cm kukar.

Den ser så löjligt liten ut i slakt tillstånd. Som ett ekollon.
    Anonym (Grovleken) skrev 2018-04-03 21:17:31 följande:

Inte grov, men heller inte Scan wienerkorv. Annars mkt. sprutglad!

• Anonym (Kille)
    Anonym (H) skrev 2018-04-03 21:16:01 följande:

Det är den ju inte alls.

Han frågar ju inte om killar kan få till det eller inte, vilket i ditt exempel skulle innebära att killen lyckas med precis hela uppvaktningen fram till att de blir nakna och kuken hård och ska in, och det är väl få kvinnor som säger nej då och baserat på kukens storlek.

Frågan gällde ju vad kvinnor föredrar, vilket är en helt annan fråga.

Besvara den tillräckligt istället.
  • Lånehajen
    Anonym (12,5 cm!) skrev 2018-04-03 21:38:08 följande:
    Den ser så löjligt liten ut i slakt tillstånd. Som ett ekollon.
    Anonym (Grovleken) skrev 2018-04-03 21:17:31 följande:

Inte grov, men heller inte Scan wienerkorv. Annars mkt. sprutglad!

Slakt tillstånd räknas inte. Du är ju inte slak när hon ska leka med din kuk eller ni ska ha sex eller hur?
  • Anonym (12,5 cm!)
    Lånehajen skrev 2018-04-03 21:49:50 följande:
    Slakt tillstånd räknas inte. Du är ju inte slak när hon ska leka med din kuk eller ni ska ha sex eller hur?
    Jag vet, men skäms nästan när jag går in i offentlig dusch med min "pojksnopp".

Och 12,5 cm styv är inte mkt.
  • Lånehajen
    Anonym (12,5 cm!) skrev 2018-04-03 21:51:20 följande:
    Jag vet, men skäms nästan när jag går in i offentlig dusch med min "pojksnopp".

Och 12,5 cm styv är inte mkt.
    Gör inte det. De flesta män är väl medvetna om hur det fungerar med att man är olika när det kommer till slak/styv storlek. Dessutom bryr sig knappast merparten heterosexuella killar ens om din storlek till att börja med.
  • Anonym (Tjej)

Ja helt okej, inget problem där.

• Anonym (12,5 cm!)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-04-03 22:32:16 följande:

Ja helt okej, inget problem där.

Åh, tack. Nu kommer jag kunna sova.

Jag är en man som observerar så mycket hos andra, både kvinnor och män.

Men, men. Vet inte om livet hade blivit roligare med en stor kuk.
  • Anonym (Nyfiken)

Men hur går det till tänker du att kvinnor vet hur många centimeter en kuk är? Kommer det på tal apropå ingenting eller blir det något som efterfrågas av kvinnan, före, under, eller efter samlag? Eftersom kvinnor sällan har med sig måttstock till sexakten så måste ju den exakta infon komma från mannen. När sker det?

Tror din fråga inte riktigt går att besvara eftersom de flesta kvinnor antagligen inte vet hur lång kuken var. Man minns väl sex som bra eller dåligt (oavsett kukstorlek) och kanske har man en uppfattning om kuken var stor eller liten men det där med kukstorlek känns mest som en grej killar hänger upp dig på.

Svar på tråden Finns det kvinnor som uppskattar kukar på 12-13 cm?