Är 14.5 cm omkrets för mycket?
Är 14,5 - 15 cm omkrets för mycket för en penis?
En toarulle ligger på ca 12,5 cm. Är fortfarande oskuld så kan vara bra att veta lite innan vad ni tycker haha.
En toarulle ligger på ca 12,5 cm. Är fortfarande oskuld så kan vara bra att veta lite innan vad ni tycker haha.
Alltså, det låter helt normalt? Var tvungen att gå och titta på en toarulle efter att ha läst här, och en sån är ju absolut inte tjock. Tror inte någon finner din penis speciellt onormal alls.
Alltså, det låter helt normalt? Var tvungen att gå och titta på en toarulle efter att ha läst här, och en sån är ju absolut inte tjock. Tror inte någon finner din penis speciellt onormal alls.
Det står att omkretsen ligger på 8-12 cm och en medelomkrets på 10 cm
Storleken har ingen betydelse bara om ni tycker om varandra så det kommer o funkar hur som helst ????
Lycka till !
Jag tycker inte det låter för stort.
Jag kan tycka att det är lagom
Storleken har ingen betydelse bara om ni tycker om varandra så det kommer o funkar hur som helst ????
Lycka till !
Lycka till !
Av egen erfarenhet vet jag att det blir lite meckigt i början på knullandet om man har lite större än så. Å andra sidan skadar det inte med en grov när man väl är igång.
Grovlek är f.ö nyckeln till att ge henne vaginala orgasmer. Tro mig, du kommer bli mycket populär.
Kan vara för mycket för vissa tjejer. Men andra kommer gilla att du är grövre, ingen abnormal storlek eller så. Med andra ord inget att oroa sig för!
Jag var faktiskt tvungen att av ren nyfikenhet kontrollmäta maken pga den här tråden. Det visade sig att han har 14,5 cm i omkrets och vi exakt noll problem med sexlivet och den är precis lagom. Han har aldrig haft några problem med tidigare partners heller.
Har lite svårt att förstå de män här i tråden som kallar den omkretsen för "grov"? Det är ju inte precis någon extrem falukorvstjocklek vi snackar om?
Hade för mig att toarullen var 13.5cm
Jag var faktiskt tvungen att av ren nyfikenhet kontrollmäta maken pga den här tråden. Det visade sig att han har 14,5 cm i omkrets och vi exakt noll problem med sexlivet och den är precis lagom. Han har aldrig haft några problem med tidigare partners heller.
Har lite svårt att förstå de män här i tråden som kallar den omkretsen för "grov"? Det är ju inte precis någon extrem falukorvstjocklek vi snackar om?
Låter nice, min fru får gärna kontrollmäta mig.
Du bekräftar ju bara det jag skrev. 14,5 är förmodligen idealt, eller som du uttrycker det "precis lagom".
Bara den lilla detaljen att 95% av alla män har mindre än så.
Så håll hårt i honom, kan vara besvärliggt att hitta nån som är lika skön.
Låter nice, min fru får gärna kontrollmäta mig.
Du bekräftar ju bara det jag skrev. 14,5 är förmodligen idealt, eller som du uttrycker det "precis lagom". Bara den lilla detaljen att 95% av alla män har mindre än så. Så håll hårt i honom, kan vara besvärliggt att hitta nån som är lika skön.
Hon frågade faktiskt en gång för längesen, men jag var lite rädd att hon skulle bli besviken på resultatet så jag fegade ur lite med att skämta bort det. Nu är det ju verkligen inget fel på utrustningen så det skulle vara kul att hon fick bekräfta det. För det är väl lite status att ha en välutrustad man?
Det är ju grovt (eller grövre då) eftersom det ligger klart över genomsnittet. Då du verkar tycka att genomsnittet är jättesmalt har du väl antagligen haft en skev bild av hur tjock en penis normalt är.