• Studentpappa

Skaffa tv-spel Nintendo Switch?

Hej, jag är helt grön på Tv-spel fick ett Sega 8-bit när jag var liten och sålde bra med jultidningar. Men tyckte det var helt värdelöst och gav bort det till grannen, sen dess har jag inte spelat.

Barnen däremot verkar tycka det är roligt att spela på Ipad åtminstone, så jag funderar på att skaffa dem ett tv-spel. Äldsta dotterns klasskompisar verkar alla spela så hon blir nog lite utanför när hon inte fattar vad de pratar om. Som jag förstår så verkar Nintendo vara bäst lämpat åt mindre barn?

Är det nya Switch något att ha? 

Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • Svar på tråden Skaffa tv-spel Nintendo Switch?
  • kaleidoskop88

Switch är kanon! Speciellt för barn. Nintendos bästa konsoll på länge :) finns många fina speltitlar som lämpar sig för barn till just den. Hade du haft äldre barn i tonåren så hade en annan konsoll funkat bra. Men Nintendo Switch passar både barn och vuxna. Du kanske också fastnar denna gång- vem vet? :)

• Studentpappa
    kaleidoskop88 skrev 2018-04-05 09:56:43 följande:

Switch är kanon! Speciellt för barn. Nintendos bästa konsoll på länge :) finns många fina speltitlar som lämpar sig för barn till just den. Hade du haft äldre barn i tonåren så hade en annan konsoll funkat bra. Men Nintendo Switch passar både barn och vuxna. Du kanske också fastnar denna gång- vem vet? :)

Kul, ja med barnen kommer jag säkert tycka det är roligt att spela. Minecraft är inte släppt till Switch ännu men det verkar häftigt. Då ska jag iväg och kolla på det på lunchen
    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
Svar på tråden Skaffa tv-spel Nintendo Switch?