• Anonym (Längtan efter att va med en kvinna)

    Komma ut efter 35

    Lever i ett hetro förhållande, men längtar efter att träffa en kvinna. Har haft ett kort förhållande med en kvinna tidigare, men lever med en man just nu. Men längtan efter en kvinna igen har blivit stark. Finns det fler som mej?

  • Svar på tråden Komma ut efter 35
  • Anonym (JL)

    Samma för mig:) Lever sedan flera år med en man, men är inte alls dragen till honom längre, inte till andra män heller utan vill bara träffa en annan kvinna. Känns dock väldigt komplicerat just nu då vi har hus, barn etc så har allvarligt talat funderat på att träffa en tjej vid "sidan om" även om det så klart inte känns helt ok!

  • Anonym (Längtan efter att va med en kvinna)

    Ja samma här. Har inga barn, men hus. Men känner ingen attraktion till han längre.

  • Anonym (.)

    Samma här. Förstår precis hur du känner dig :/

    Inget konstigt att komma ut sent, speciellt om man är bisexuell finns det ju ingen anledning att komma ut om man lever i en heterorelation

  • Anonym (B)

    Oja! Fast jag gillar verkligen mannen jag träffar men är ändå sugen på en tjej både emotionellt och fysiskt. Får se hur jag kan lösa det på ett bra sätt.

    Ofta verkar det ju kunna bli mer dragning till tjejer vid en viss ålder, så även för mig.

  • Anonym (syndiga jag)

    Jag tycker ni alla ska bejaka era sidor.  Gå med i BC eller annan site och träffa nån kvinna ibland. Ha kul i livet. Åren går o ni ska ta vara på dem. 
    Efter lite "testande" vet ni mer hur ni ska gå vidare.

    (Nu undrar jag hur gammal tråden är men...strunt i det. Ämnet är lika aktuellt ialla fall)
    Jag är man ifall ni undrar. 

  • Anonym (Millan)

    En till, MEN som gått steget längre. Efter 18års förhållande, 4 barn, över 40år gammal o med kärleken slut separerade vi. Träffade en ny väninna, blev flirtigt värre (hade funderat i dessa banor flera år) och efter en helkväll hamnade vi i säng. Chock, skönt, intresserade, hemlighetsmakeri men mycket lyckliga har vi nu haft ett förhållande i ca 2,5år. Hon är min kärlek, bästa vän, själsfrände o älskling. Sex - härligt, men vi är båda ev lite "asexuella" o det händer inte sååå ofta mera (ca varannan månad), men den närhet, omtanke, kärlek, beröring o värme vi har skulle jag inte byta mot nån man i världen. Lycka till, en dag vågar även ni.

  • HH2016
    Anonym (Längtan efter att va med en kvinna) skrev 2018-04-05 13:41:12 följande:

    Ja samma här. Har inga barn, men hus. Men känner ingen attraktion till han längre.


    Mitt råd till dig är att INTE slösa ditt och din partners liv på en relation som i slutänden med säkerhet kommer att avslutas. 

    Att separera är olika svårt/lätt för olika personer. Självklart skulle jag lättvindigt kunna säga till dig att du skall lämna honom, jag fattar att det inte är så enkelt alltid. Men, då får du söka stöd i din omgivning så att du till slut klarar att separera. Du gör både dig själv och din partner en björntjänst genom att stanna kvar. 

    Lycka till. 
Svar på tråden Komma ut efter 35