När började era döttrar med bh?
Topp alltså?
Topp alltså?
Topp alltså?
Min tjej började med toppar när hon var hon va ca 1. Brösten började synas först ett år senare.. Hur gammal är din tjej?
10 ska det stå. Alltid problem när man skriver från mobilen.
10 ska det stå. Alltid problem när man skriver från mobilen.
Ok :)
Min dotter är snart 9. Jag kom in i puberteten i den åldern, så börjar förbereda mig mentalt ifall det blir liknande för henne, tycker hennes bröst har börjat puta. Hon är dessutom autistisk och har extrem ångesf, så jag känner att jag måste prata om allt sånt här innan så det inte blir en chock för henne.
Min dotter var 11 ungefär när hon började med toppar. Då använde hon mest sport toppar.
Vanlig BH var nog någon gång i slutet av 6an.
Varför ska de överhuvudtaget börja med bh?
Nu är min dotter bara 7 men jag kommer inte att föreslå det alls om hon inte själv tar upp det och vill ha.
Själv har jag alltid vantrivts med bh och har för ca ett år sedan äntligen funnit modet att "kasta bhn", nu använder jag aldrig bh mer och det är SÅ skönt.
Jag förstår om de med stora bröst behöver men för mig med små (b-kupa) är det som mest bekvämt utan.
Och småtjejer har ju knappast hunnit få så stora bröst att det är nödvändigt med bh...
Nu är min dotter bara 7 men jag kommer inte att föreslå det alls om hon inte själv tar upp det och vill ha.
Själv har jag alltid vantrivts med bh och har för ca ett år sedan äntligen funnit modet att "kasta bhn", nu använder jag aldrig bh mer och det är SÅ skönt.
Jag förstår om de med stora bröst behöver men för mig med små (b-kupa) är det som mest bekvämt utan.
Och småtjejer har ju knappast hunnit få så stora bröst att det är nödvändigt med bh...
För att det skaver. Bröstvårtorna är känsliga sen tycker jag inte att det är helt ok att bröstvårtorna syns under en T-shirt.
Tror det är väldigt obehagligt att träna ex fotboll utan en topp i den åldern.