• Anonym (Orolig)

    Kondylom vårta

    Hej, ja för några dagar sedan upptäckte jag 2 vårtor på mitt könsorgan, min penis dvs. en på ollonet och en på peniskaftet, blev jävligt nojjig direkt, trodde först det var 2 finnar bara.. men efter lite googlande kom jag över att det nog var Kondylom... aldrig haft tidigare, så blev ju lite paff.. 

    Iallafall så hittade jag en tråd här på familjeliv, att äpplecidervinäger gör susen och tar bort dessa vårtor, så jag provar väl :) har kört nu i 3 dagar, och den ena försvann faktiskt första dagen, dock blev det svart under? själva vårtan är borta, det är iallafall jämn hud, men det är ett svart märke kvar, ganska stort (lite större än vårtan som satt där)

    Och den andra vårtan har nog faktiskt också försvunnit, men likadant där, det är en svart prick kvar..

    Är det normalt? vad ska jag göra nu? fortsätta min behandling? (som dessvärre gör förjävla ont) det svarta på ollonet känns nu efter jag kände lite, som en sårskorpa, men inte säker.. vill inte pilla för mycket.. hade planerad dejt i helgen men ja det är ju bara avboka =D

  • Svar på tråden Kondylom vårta
Svar på tråden Kondylom vårta