• mosterYster

NYA Kalles Randiga!

Måste bara berätta att den nya randiga Kalles Kaviar med ÄGG är SÅÅÅÅÅÅÅÅ god! Den vanliga randiga med mjukost och kaviar tyckte jag inte var så väldigt upphetsande (den kommer förresten som light nu) men denna med ägg... ÅÅÅH!

Någon annan som testat den och har åsikter?

• Svar på tråden NYA Kalles Randiga!
  • eyry

å det måste jag testa! har bara testat den andra.

• mammma02

hihi har den hemma men är tyvärr förkyld hihi så jag kan inte smaka nåt änn men tror den är suuuuper =)

• Anettan73

Skulle köpa hem den igår men dom hade slut på den.. Inte så populärt hos sambon när den vr slut... Har tre här hemma som ääälskar kalles... Denna har vi inte hunnit testa...

• Willow 82

appråpå kalles kaviar är det nån som sett dom där små mini tuberna någonstans? Har letat men hittar dom inte, tycker dom var så gulliga

Lite skeptisk mot den nya smaken, vet inte om jag skulle gilla "mosat ägg" med kaviar (så känns det som det är iallafall),...men gärna kaviar på kokt ägg

• muulin

Smakar det inte äggmök efter ett tag? måste man äta upp den snabbt?

• mosterYster

Haha, inte ett problem här i alla fall - detn tar slut på bara några dagar... det säger bara *slurp* liksom, sen är halva tuben borta!

• janna77

Ja, jag och min dotter bara älskar den. Har nästan ätit upp hela på två dagar

Svar på tråden NYA Kalles Randiga!