• Tom Araya

    Tuttar

    Tuttar

    Tråden
    För tjejer som har eller gillar...
    För killar som gillar...

    Tuttar, men inte kan bestämma sig för om de platsar i tråden för stora tuttar eller tråden för små tuttar, utan ligger någonstans däremellan.

    Välkommen att berätta vad ni har eller vad ni gillar samt lägga upp era egna bilder.

    (trådbild från Pixabay)
  • Svar på tråden Tuttar
  • Anonym (gillar)
    Anonym (Bh) skrev 2018-04-08 09:45:07 följande:
    Du glömde att vända dig mot kameranFlört.
  • 1234568

    Som svar till din andra tråd, om jag skulle dejta dig? Nej, inte efter du startat den här tråden. Totalt onödig tråd.

  • Äntligen18
    1234568 skrev 2018-04-08 12:08:07 följande:

    Som svar till din andra tråd, om jag skulle dejta dig? Nej, inte efter du startat den här tråden. Totalt onödig tråd.


    Vissa kvinnor älskar att visa upp sig!? :)
  • 1234568
    Äntligen18 skrev 2018-04-08 13:32:58 följande:
    Vissa kvinnor älskar att visa upp sig!? :)
    Finns ju många platser för det. Men på en sajt där även barn/unga vistas så tycker jag det är olämpligt att starta en sådan här tråd av en vuxen man.
  • Äntligen18
    1234568 skrev 2018-04-08 16:27:16 följande:

    Finns ju många platser för det. Men på en sajt där även barn/unga vistas så tycker jag det är olämpligt att starta en sådan här tråd av en vuxen man.


    mm sant, men jag har lärt mig mycket inom denna hemsida. Saker som jag inte direkt kunde gå fram till mamma och fråga ;)
  • Tom Araya
    1234568 skrev 2018-04-08 12:08:07 följande:

    Som svar till din andra tråd, om jag skulle dejta dig? Nej, inte efter du startat den här tråden. Totalt onödig tråd.


    Haha... ja, det kan tyckas vara onödig...

    Det var mest på skoj, då det dök upp tjejer/kvinnor i de två andra tutt-trådarna som inte kunde bestämma sig om de hörde hemma bland stora eller små. Jag tänkte då att varför skulle inte dessa också kunna få ha en tråd som passar dem, solidarisk som jag är... Flört
  • 1234568
    Äntligen18 skrev 2018-04-08 16:55:08 följande:

    mm sant, men jag har lärt mig mycket inom denna hemsida. Saker som jag inte direkt kunde gå fram till mamma och fråga ;)


    Håller helt med om att det finnsbpisitiva saker här för ungdomar. Just av den anledningen så skulle jag gärna se att sådana här trådar startades på en annan, mer passande sida, för just det ändamålet.

    Men min kommentar var mest menad till Toms andra inlägg, där han undrar om vi skule dejta honom. Mitt svar är nej, baserat på att det här inlägget känns som att han inte tänkt så långt. Och jag finner det osmakligt att en vuxen man startar en sådan jär tråd på ett forum där även unga rör sig. Vi vuxna ska ju föregå med gott exempel.
  • Äntligen18
    1234568 skrev 2018-04-08 18:40:06 följande:

    Håller helt med om att det finnsbpisitiva saker här för ungdomar. Just av den anledningen så skulle jag gärna se att sådana här trådar startades på en annan, mer passande sida, för just det ändamålet.

    Men min kommentar var mest menad till Toms andra inlägg, där han undrar om vi skule dejta honom. Mitt svar är nej, baserat på att det här inlägget känns som att han inte tänkt så långt. Och jag finner det osmakligt att en vuxen man startar en sådan jär tråd på ett forum där även unga rör sig. Vi vuxna ska ju föregå med gott exempel.


    Ja! Där måste jag hålla med dig. Även om vi ungdomar tycker om sånt så är det inte bra att prata om det som om det glorifieras framför barn och ungdomar :)
  • Tom Araya
    1234568 skrev 2018-04-08 18:40:06 följande:
    Håller helt med om att det finnsbpisitiva saker här för ungdomar. Just av den anledningen så skulle jag gärna se att sådana här trådar startades på en annan, mer passande sida, för just det ändamålet.

    Men min kommentar var mest menad till Toms andra inlägg, där han undrar om vi skule dejta honom. Mitt svar är nej, baserat på att det här inlägget känns som att han inte tänkt så långt. Och jag finner det osmakligt att en vuxen man startar en sådan jär tråd på ett forum där även unga rör sig. Vi vuxna ska ju föregå med gott exempel.
    Nu har ju FL bestämt att det här med bara bröst inte var något man skulle stänga ute från ett familjeforum då många användare tyckte att bröst är det mest naturliga i världen.

    Du kan förstås ha en annan åsikt, men då får du vända dig till FL.

    Själv är jag alldeles för traumatiserad av min uppväxt då kvinnor ofta solade sina bara bröst på stranden. FlörtSolig
  • Anonym (Dööhh)
    Tom Araya skrev 2018-04-08 19:18:20 följande:
    Nu har ju FL bestämt att det här med bara bröst inte var något man skulle stänga ute från ett familjeforum då många användare tyckte att bröst är det mest naturliga i världen.

    Du kan förstås ha en annan åsikt, men då får du vända dig till FL.

    Själv är jag alldeles för traumatiserad av min uppväxt då kvinnor ofta solade sina bara bröst på stranden. FlörtSolig
    Du får väl bildgoogla istället så kanske traumat läker ....
Svar på tråden Tuttar