• Teppar

    Finns det ingen kvinna i skåne?

    Finns det någon kvinna i skåne som vill ses? ;) 

  • Svar på tråden Finns det ingen kvinna i skåne?
  • Skåne30plus

    Det undrar jag också! 


    Jag söker mys, samhörighet, värme. Jag söker någon som skulle vilja lägga all sin sexuella energi på att utvecklas med en och samma man. Vi behöver inte nödvändigtvis ha ett fullfjädrat förhållande från början i dejtingskedet men ska inte sticka under stol med att mitt långsiktiga mål är att hitta någon att dela livet med. Är en snäll kille som har mycket kärlek att ge till den som förtjänar den och vill ta emot den.

    Jag har aldrig förnedrat någon fysiskt eller psykiskt. Mina erfarenheter som pappa till en dotter har gjort mig än mer övertygad om att det endast är respekt och jämställdhet som skapar lycka. Personligen värderar jag lycka högre än allt annat i livet. Vill finna harmoni igen i mitt liv och dela genuin närhet och värme. Är varm anhängare av att alla sexuella handlingar ska bygga på gemensam lust och samtycke.

    Jag mår bra av fysisk närhet som är mer och större än bara det sexuella. Någon att hångla, mysa, skeda och sova tillsammans med när tiden är mogen. Vi lär såklart känna varandra först den tid som behövs och ingen brådska med sex. Viktigt båda är redo och avslappnade!

    I tidigare sammanhang har jag kokat ner mina 'grundkrav' så här!

    JAG SÖKER:
    + Någon som är i stort behov av närhet och värme.
    + Någon som söker en jämställd relation utan utnyttjande.
    + Någon som är tillräckligt ung för att inte teoretiskt kunna vara min mamma.
    + Någon som är mentalt stabil och inte konsumerar narkotika eller har andra missbruksproblem.
    + Någon som är öppen för att nyfiket utvecklas tillsammans och möjligen eventuellt förhållande på sikt.

    Kontakta mig gärna så tar vi en normal konversation. Kik: nyfiken30plus eller pm här inne. Lovar Dig att inte skicka dick pics eller andra kränkningar.

Svar på tråden Finns det ingen kvinna i skåne?