• Mom2be262

BF om 14 dagar! Vad gör ni?

Är mammaledig nu och går bara och väntar på bebisen... 14 dagar lvar till beräknad förlossning.. väldigt trött men också väldigt uttråkad, skulle behöva tips på något art göra annat än diska? Haha, vad gör ni? Orkar inte få längre sträckor så shopping/fönstershopping är uteslutet tyvärr

• Svar på tråden BF om 14 dagar! Vad gör ni?
  • Bubbel85

Å så underbart det låter :) är i v.31 och drömmer om veckorna innan bf när man ska få lite tid att boa, plocka fram bebiskläder, kolla serier osv. Men du kanske har fixat allt redan? Har en 4-åring till hjälpen så här är inte så mycket vila att få plus att jag jobbar drygt heltid fortfarande så inte gjort något här hemma :) kan bara tipsa om att du ska försöka njuta av tristessen lite, jag har inte märkt av den sen dess =p

• Mom2be262
    Bubbel85 skrev 2018-04-09 22:30:18 följande:

Å så underbart det låter :) är i v.31 och drömmer om veckorna innan bf när man ska få lite tid att boa, plocka fram bebiskläder, kolla serier osv. Men du kanske har fixat allt redan? Har en 4-åring till hjälpen så här är inte så mycket vila att få plus att jag jobbar drygt heltid fortfarande så inte gjort något här hemma :) kan bara tipsa om att du ska försöka njuta av tristessen lite, jag har inte märkt av den sen dess =p

Haha det det med att njuta av tristessen är lättare sagt än gjort så jag bara längtar tills hon är ute! Har fixat det mesta förutom BB väskan och att hitta en skön amningsbh (de känns så konstiga, men kanske bara är ovant?) och utöver det ska jag försöka städa badrummet lite extra sen är jag mer eller mindre klar :)
Svar på tråden BF om 14 dagar! Vad gör ni?