• Anonym (Loveit)

Hur känns det gör er män när vi kvinnor rider er?

Jag älskar att rida en man speciellt om han har en extra stor hård lem o kommer stark o hårt ofta många ggr men hur känns det för er män? Njuter ni lika mycket av det som vi kvinnor ?

• Svar på tråden Hur känns det gör er män när vi kvinnor rider er?
  • Tom Araya
    Anonym (Loveit) skrev 2018-04-10 16:11:28 följande:

Jag älskar att rida en man speciellt om han har en extra stor hård lem o kommer stark o hårt ofta många ggr men hur känns det för er män? Njuter ni lika mycket av det som vi kvinnor ?

Att ha en kvinna ovanpå som glider ner över kuken, samtidigt som jag får betrakta hennes nakna kropp är underbart.

För mig är det dock lite knepigt att få till vinkeln så att jag känner mycket, så ställningen är inte optimal ur njutningssynpunkt för mig. Jag tror aldrig jag kommit av att bli riden.
  • DrUandMe

Gillar inte gungande och gnuggande i längden men upp och ner är härligt. Speciellt klivet över och införandet.

• Anonym (Love it too)
    Anonym (Loveit) skrev 2018-04-10 16:11:28 följande:

Rida är min absoluta favoritställning! Njuter oerhört av det. Både av det visuella och av känslan.

Älskar också att man lätt kommer åt att kyssa och suga på brösten och hångla!

Gud...blev lite sugen nu :)
  • axxxel

Älskar det! Härligt att se den glida in och få ha fri uppsikt över en sexig gungande kropp. Särskilt skönt känn det när hon står på huk och säker sig ner över den, när vi bara berör varandra med könen.

• Anonym (Loveit)

Jag förstår att det tydligen är vi kvinnor som njuter mest av det. Men flera av de som jag har ?ridit? har kommit samtidigt som mig o det är så mysigt.

• Tom Araya
    Anonym (Loveit) skrev 2018-04-10 16:48:26 följande:

Jag förstår att det tydligen är vi kvinnor som njuter mest av det. Men flera av de som jag har ?ridit? har kommit samtidigt som mig o det är så mysigt.

Hur mannen eller kvinnan njuter hänger lite på anatomin, hur känslig man är, kukens storlek, vinkel, böjning, hur trång hon är o.s.v. Så det varierar nog väldigt individuellt vilka ställningar som är skönast.

Min är lite böjd och vriden nedåt och åt vänster. Ett ex kom väldigt hårt och lätt av den bakifrån.
  • Anonym (Steffo)

Varför skulle kvinnan njuta mest av det? Fattar inte riktigt?

• Love69

Absolut. Bra utsikt och man kan njuta av kvinnans kropp både visuellt och med mun och tunga. Min kk kommer väldigt lätt när hon rider, det är sexigt :)

• Anonym (Skönt)

Det är skönt, men jag tror det är mer upphetsande för tjejen som rider än för killen som blir riden. Tjejer brukar ofta gilla att bara glida ned över kuken och sedan händer inte så mycket mer. De kanske "gnuggar" lite för att stimulera sig själva och jag kan för det mesta absolut inte få orgasm av det, även om det händer. Det blir mer att jag ligger där och passar på att ta henne på brösten eller rumpan och typ "slappnar av" och tittar fascinerat på henne eftersom jag ligger på rygg.

• Anonym (Loveit)

Steffo: Kan kanske bero på kvinnans G punkt, det klart att vi alla är olika men som jag har uppfattat det så har nog många kvinnor lätt stt komma o den ställningen.

Svar på tråden Hur känns det gör er män när vi kvinnor rider er?