Sanitär olägenhet!
Hejsan.
Jag har en väninna som jag känt sen lekis men vi tappade kontakten efter 9an men har idag en jätte fin kontakt då våra söner leker ihop.
Hon är speciell på många sätt,men är en stöttepelare i vått och torrt. Hon har barn i ålder 14 & 11 skild sen 5 år, bor i ett hus. Utåt sett så är allt bra hon vet allt och har koll på allt. Social utåt osv.. men alla kort har en baksida...
Först männen.. hon ligger med allt å alla och åldern är som yngst 19 år själv är hon 39! Hon försöker medvetet bli gravid då hon önskar sig ett barn till och d spelar ingen roll vilken man det är! Men nu till något jag inte vet hur jag ska säga fint till henne.. hennes hem. Hon har ingen ordning alls, katterna skiter i soffor,sängar golv osv.. jag möttes av en kattpiss stank så jag kväljdes när jag kom in, frukost låg framme sen morgonen (kl var 17 när jag och mina barn kom) visste inte vad som var lera och vad som var kattskit när jag gick på golvet, disk över hela diskho,bänk och spis, katthår i stora schok på golv, bord och möbler!Det såg för jävligt ut i sängar och överallt !! Hennes äldsta har börjat packa ut grejer i garaget för han står inte ut hemma längre (bor varannan vecka) å han önskade sig ett el element när han fyllde år för d är ett plåtskjul garaget! Hennes ex man hotade henne för ca ett år sedan att ta barnen helt pga sanitär olägenhet! Men d blev bättre ett tag då men d var tydligen kortvarigt.. jag lider för barnens skull! Katt skiten i sonens rum ligger fortfarande kvar sen juli förra året!!! Å marsvinet i yngsta sonens rum(fy fan) det luktar! Å flugor över hela vintern där inne!!! Jag har funderat under natten för jag kunde inte sova för jag tänkte på hennes hem miljö.. jag skulle vilja prata med hennes ex man men är livrädd att hon ska bli galen på mig.. och får man anmäla anonymt?!?!? Jag har erbjudit mig att hjälpa henne städa och plocka osv men hon blev jätte arg och förnärmad.. även om jag tig upp det på ett fint sätt! Sönerna har nästan bott hos oss och det får dom mer än gärna göra, äldsta kan inte pga skolbuss till 7an. Vi har försörjt pojkarna å henne i två års tid och har aldrig fått ett tack! Eller att hon erbjudit sig handla med något när barnen är här.. usch jag är ledsen samtidigt som jag faktiskt är arg!