• Anonym (T)

Kokosolja innan oralsex??

Hej! Undrar lite snabbt :)

Kan man använda kokosolja i underlivet för att det ska smaka godare, om man säger så?

Har inte tillgång till dusch just nu och min ?crush? kommer dnart hem till mig! Och jag luktar inte särskilt gott just nu haha :( Hjälp, tror ni det kan få bort lite av den mindre godare smaken i underlivet?

• Svar på tråden Kokosolja innan oralsex??
  • Anonym (T)

Om jag alltså smörjer in underlivet med kokosolja?

• taquine
    Anonym (T) skrev 2018-04-12 15:08:52 följande:

Nej, det kommer nog inte smaka godare, ungefär som när smutsiga människor duttar på parfym för att dölja svettluktKräks

Ta en tvättlapp och gör rent om du inte kan duscha.
    Goodness me
  • Anonym (Cleo)

Så du hinner skriva inlägg på FL men inte springa in i duschen och skölja av muttan..??

• Aikido

Själv är jag inget större fan av just kokos. Finge jag välja mellan en fransk ost och en fransk ost spetsad med kokos hade jag nog valt den oförfalskade osten.

Raka rör uppskattas annars av yours truly. "Du jag luktar as idag, du närmar dig på egen risk".

• Anonym (iop)

Har du inte tillgång på vatten?

• MsM84

Något vatten måste du ha att kunna tvätta av lite med?

• Anonym (Tjej)

Hade inte velat ha oralsex om jag inte är nyduschad.
    Hade helst inte velat ha sex heller ..

• Tom Araya
    Anonym (T) skrev 2018-04-12 15:08:11 följande:

Hej! Undrar lite snabbt :)

Kan man använda kokosolja i underlivet för att det ska smaka godare, om man säger så?

Har inte tillgång till dusch just nu och min ?crush? kommer dnart hem till mig! Och jag luktar inte särskilt gott just nu haha :( Hjälp, tror ni det kan få bort lite av den mindre godare smaken i underlivet?

Hur länge sedan är det du duschade egentligen och hur illa är det med odören.
    Duschade du igår så ska det inte stinka, då är något fel.
  • Tom Araya
    Tom Araya skrev 2018-04-12 16:40:20 följande:
    Frågetecken skulle avsluta den första meningen.
  • Anonym (räkan)
    Tom Araya skrev 2018-04-12 16:40:20 följande:
    Om hon inte duschat på en månad är det nog också något fel Flört
  • Anonym (räkan)
    Anonym (T) skrev 2018-04-12 15:08:52 följande:

Ingen olja i världen kommer maskera lukten av orent underliv. Möjligen en hel parfymfalska men det lär ju svida och är dessutom dyrt. En halv flaska diskmedel kan ju göra tricket men det kan torka ut slemhinnor och orsaka en massa lödder som kan vara pinsamt... killen kan ju tro att du har rabies

Kan du inte tvätta murran i handfatet, diskhon, hink, eller whatever som kan hålla vatten?
Svar på tråden Kokosolja innan oralsex??