• Hoppergrass

Ollonet svider

Hej

Hade sex med en tjej i lördags med kondom och direkt på söndagen så sved mitt ollon längst fram alltså runt kisshålet typ. Kunde inte se något konstigt då men nu är det lite rött där och svider fortfarande, inte mycket men lite hela tiden. Svider inte något när jag kissar och kan inte säga att jag är öm någonstans.

Förra gången jag jade sex med kondom blev ollonet torrt och förhuden lite sprucken typ.

Vad har jag för fel??

• Svar på tråden Ollonet svider
  • Hoppergrass
    Aikido skrev 2018-04-12 18:18:47 följande:

Latexallergi?

Mycket möjligt, har försökt googla men kan inte direkt hitta något om killar som har det.

Tjejer får ju tydligen svamp och då borde väl killar med kunna få det? Eftersom det kom dagen efter så låter väl herpes inte särskilt troligt?
  • Hoppergrass

Ser nu att mitt svar kanske är lite otydligt.

OM jag nu är allergisk mot latex, kan jag då få svamp 1 dygn efter jag använt kondom?

Och håller svamp i sig 4 dagar +?

Tacksam för svar

• Tveksamt

Gå till vårdcentralen.

Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Hoppergrass

OM jag nu är allergisk mot latex, kan jag då få svamp 1 dygn efter jag använt kondom?

Kan svamp endast svida? Helt utan kliande osv, eventuellt att det luktar mer än vanligt

Och håller svamp i sig 4 dagar +?

Tacksam för svar[/quote]

Svar på tråden Ollonet svider