Herrejävlar vad tjock magen är!
Jag är inte tjock men min mage är det. Degig och stor. Ser gravid ut i säkert 3-4 månaden och det tjocka är under naveln liksom. Hur får jag bort den fula magen?
Jag är vegetarian så det blir en del berikad pasta (protein och fullkorn) och potatis och ris. Till det grönsaker förstås och olika quornprodukter. Jag dricker en burk vanlig cola 350 ml om dagen och äter lite godis på kvällen och det kan vara 6 bitar från en 200 grams chokladkaka eller en påse Kina-puffar fördelat på 3-4 dagar. Jag äter inga mängder mat och får ofta kommentarer att folk tycker att jag äter för lite.
Mitt liv är väldigt stillasittande men jag kan simma varje dag och gå promenader eller cykla.
Jag behöver platta till magen och gå ner gissningsvis 3-4 kg.
Jag känner mig själv och vet att jag inte kommer att slita ihjäl mig för det här så hur kan jag göra det smidigt och enkelt utan att bli rabiat gällande mat och träning.
Colan borde jag ta bort direkt förstås men hur mycket ger det i vikt? Vad behöver jag göra och hur länge kan det tänkas ta att få bort magen och gå ner åtminstone en byxstorlek? Alla råd är välkomna!