• Mamman123

    Försöker skaffa trean! Någon som vill följas mot trean? :)

    Hej! Vi har två barn på 5 och 7 år och är nu sugna på en tredje! Var nyligen gravid men fick ett sent missfall i vecka 14 i slutet av januari.. men nu känns det som kroppen och mensen är till rätta igen så nu kör vi :) Bim 27 april!

    Någon som också är sugen på trean som vill följas åt lite?

  • Svar på tråden Försöker skaffa trean! Någon som vill följas mot trean? :)
  • Tuvasmamma

    Hej, hur går det för dig? När har du bim? Här har jag bim 30 april. äl + 6 nu. Tänker nog testa den 25e eller 26e. Jag har också två barn sen innan och vill gärna ha en tredje :) var inte planerat detta egentligen utan vi tänkte vänta till i höst, men vi får se om det blir något :)

  • Mamman123
    Tuvasmamma skrev 2018-04-20 21:12:33 följande:

    Hej, hur går det för dig? När har du bim? Här har jag bim 30 april. äl + 6 nu. Tänker nog testa den 25e eller 26e. Jag har också två barn sen innan och vill gärna ha en tredje :) var inte planerat detta egentligen utan vi tänkte vänta till i höst, men vi får se om det blir något :)


    Hej! Jag hoppas det går bra ;) men eftersom jag nyligen hade det där missfallet så vet jag ju egentligen inte hur lång cykeln är. Förra månaden var den 31 men i vanliga fall är den typ 26.. så jag chansar på 28 dagar denna månad haha :) testade lite med ägglossningstest så jag tror vi prickade ungefär iaf!

    Så du ska ta testa tidigt-test? Spännande!! Känner du några symptom?

    Hur gamla är dina tidigare barn?
  • Tuvasmamma

    Jag har för mig att jag plussat på Äl + 11 eller Äl + 12 tidigare så jag tänkte testa, har inte karaktär att vänta ???? haha. Jag har lite ömma bröst och är lite konstig i magen. Men annars inte direkt något mer än så. Känner du något?
    Mina barn är 3,5 och snart 2 år. Hade egentligen tänkt börja försöka till hösten och kände att det skulle vara skönt om minsta iallafall blev runt tre innan syskon kommer ???? men så slarvade vi lite vid Äl den här gången så vi får se om det råkar bli tidigare. Har inte haft svårt att bli gravid tidigare, men hade ett missfall mellan barnen så man tar ju inget för givet förstås. Vad tråkigt att läsa om ditt missfall ????

  • Mamman123
    Tuvasmamma skrev 2018-04-21 07:28:10 följande:

    Jag har för mig att jag plussat på Äl + 11 eller Äl + 12 tidigare så jag tänkte testa, har inte karaktär att vänta ???? haha. Jag har lite ömma bröst och är lite konstig i magen. Men annars inte direkt något mer än så. Känner du något?

    Mina barn är 3,5 och snart 2 år. Hade egentligen tänkt börja försöka till hösten och kände att det skulle vara skönt om minsta iallafall blev runt tre innan syskon kommer ???? men så slarvade vi lite vid Äl den här gången så vi får se om det råkar bli tidigare. Har inte haft svårt att bli gravid tidigare, men hade ett missfall mellan barnen så man tar ju inget för givet förstås. Vad tråkigt att läsa om ditt missfall ????


    Haha.. jag har egentligen inte heller karaktär att vänta.. med mina tidigare graviditeter har jag testat innan alla gånger ;) så vi får väl se om jag fortfarande vill vänta när det närmar sig bim!!

    Jag känner inga speciella symptom.. men det har jag egentligen inte gjort tidigare heller! :)
  • Anonym (Joppi)
    Mamman123 skrev 2018-04-12 22:10:33 följande:

    Hej! Vi har två barn på 5 och 7 år och är nu sugna på en tredje! Var nyligen gravid men fick ett sent missfall i vecka 14 i slutet av januari.. men nu känns det som kroppen och mensen är till rätta igen så nu kör vi :) Bim 27 april!

    Någon som också är sugen på trean som vill följas åt lite?


    Hej spännande med fler som försöker.

    Första månaden vi försöker nu

    Min a andra är 7 och 8
  • Mamman123
    Anonym (Joppi) skrev 2018-04-25 21:55:37 följande:

    Hej spännande med fler som försöker.

    Första månaden vi försöker nu

    Min a andra är 7 och 8


    Hej :) vi är på andra försöket! När har du bim?

    "Råkade" köpa med mig ett testa tidigt-test idag påväg hem från jobbet ;) Hade egentligen bestämt mig för att inte testa tidigt eftersom jag egentligen inte har riktig koll på cykeln efter missfallet, tagit en dag mittemellan en vanlig mens o min långa jag hade förra månaden!
  • Tuvasmamma
    Mamman123 skrev 2018-04-25 22:13:36 följande:
    Hej :) vi är på andra försöket! När har du bim?

    "Råkade" köpa med mig ett testa tidigt-test idag påväg hem från jobbet ;) Hade egentligen bestämt mig för att inte testa tidigt eftersom jag egentligen inte har riktig koll på cykeln efter missfallet, tagit en dag mittemellan en vanlig mens o min långa jag hade förra månaden!
    Vad spännande!

    Klart du ska testa mamman123! :) jag testade imorse och kunde urskilja en svag skugga, kan ni också se?? imorgon borde det vara starkare om det är positivt :) lite nervöst och undrar lite vad vi har gjort, haha! Men samtidigt väldigt kul förstås :)

  • Anonym (Joppi)
    Mamman123 skrev 2018-04-25 22:13:36 följande:

    Hej :) vi är på andra försöket! När har du bim?

    "Råkade" köpa med mig ett testa tidigt-test idag påväg hem från jobbet ;) Hade egentligen bestämt mig för att inte testa tidigt eftersom jag egentligen inte har riktig koll på cykeln efter missfallet, tagit en dag mittemellan en vanlig mens o min långa jag hade förra månaden!


    Jag har tror jag har ÄL idag och bim runt 12/5
  • Mamman123
    Tuvasmamma skrev 2018-04-25 22:24:32 följande:

    Vad spännande!

    Klart du ska testa mamman123! :) jag testade imorse och kunde urskilja en svag skugga, kan ni också se?? imorgon borde det vara starkare om det är positivt :) lite nervöst och undrar lite vad vi har gjort, haha! Men samtidigt väldigt kul förstås :)


    Spännande! Hur såg testet ut idag?? :D
  • Tuvasmamma
    Mamman123 skrev 2018-04-26 14:17:55 följande:
    Spännande! Hur såg testet ut idag?? :D
    Men gud så starka test!! Så himla glad jag blir för din skull! Hihi :) tänk att vi båda är gravida nu, så häftigt! Mitt test var lite starkare idag än igår :) så nu litar jag på att jag är gravid med tanke på alla symtom också.
  • Tuvasmamma
    Mamman123 skrev 2018-04-26 14:17:55 följande:
    Spännande! Hur såg testet ut idag?? :D
    Jag har fått bf 4 januari, så spännande att se om det blir en december bebis eller januaribebis, haha! Min dotter kom två veckor tidigt och min son kom tre dagar efter bf. Vore väl typiskt om det blir en julaftonsunge..hihi.
  • Mamman123
    Tuvasmamma skrev 2018-04-26 14:48:01 följande:

    Jag har fått bf 4 januari, så spännande att se om det blir en december bebis eller januaribebis, haha! Min dotter kom två veckor tidigt och min son kom tre dagar efter bf. Vore väl typiskt om det blir en julaftonsunge..hihi.


    Ja grattis själv :D Mitt ena barn kom 1 dag för tidigt och mitt andra 16 dagar.. så kan mycket möjligt bli ett decemberbarn här ;)
  • Anonym (Joppi)
    Mamman123 skrev 2018-04-26 13:37:04 följande:

    Jag testade :D

    Det stora är testa tidigt och det andra är vanligt!!


    Grattis!!
Svar på tråden Försöker skaffa trean! Någon som vill följas mot trean? :)