• Anonym (TaskigtLäge)

Dejtar en kille som har flickvän, hjälp?

Hej! Snälla hjälp mig!

Jag har nyligen träffat en kille och det kom fram nu att han tydligen har flickvän som han bor med.

Han vill egentligen lämna henne för att träffa mig men han är rädd att förlora sina hundar.

Jag har gett honom en vecka på att ordna upp sitt liv och sen kan vi träffas mer men han har ännu inte ordnat upp sitt liv.

Skulle vilja berätta för hans tjej, men hon ska vara rätt våldsam av sig och jag har två barn som jag inte vill blanda in i nånting.

Hur kan man berätta anonymt?

Hade jag varit tjejen så hade jag velat veta ju.

• Svar på tråden Dejtar en kille som har flickvän, hjälp?
  • Anonym (Josefin)
    Anonym (TaskigtLäge) skrev 2018-04-13 08:26:26 följande:

Hej! Snälla hjälp mig!

Jag har nyligen träffat en kille och det kom fram nu att han tydligen har flickvän som han bor med.

Han vill egentligen lämna henne för att träffa mig men han är rädd att förlora sina hundar.

Jag har gett honom en vecka på att ordna upp sitt liv och sen kan vi träffas mer men han har ännu inte ordnat upp sitt liv.

Skulle vilja berätta för hans tjej, men hon ska vara rätt våldsam av sig och jag har två barn som jag inte vill blanda in i nånting.

Hur kan man berätta anonymt?

Hade jag varit tjejen så hade jag velat veta ju.

Ge honom veckan och gör han inget åt situationen så är det nog bara att inse att han inte alls kommer att lämna henne för din skull. Risken att han säger så och använder hundarna som ursäkt för att han ska både kunna äta kakan och ha den kvar är ganska stor.  
  • Anonym (Josefin)

Eller menar du att den veckan redan passerat? Om ja så är det nog bara att släppa och gå vidare.

• Tveksamt

Ger du honom ultimatumet att fixa detta på en vecka och han inte gjort det så har du ju svaret där. Lämna honom och gå vidare.

Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Anonym (Oh)

Han kommer inte lämna henne och kan garantera att det mesta han säger om henne, speciellt negativa saker, inte stämmer. Han säger så för att du ska tycka synd om honom och rättfärdiga att han är otrogen. Ge upp och skaffa dig en annan.

• CitronTulo

Låter som en hel hög med undanflykter från hans sida!! Både det om att han inte vill mista hundarna samt att hon skulle vara våldsam (det säger han ju för att du inte ska prata med henne!!).
    Varför vill du ens ha en kille som börjar dejta andra när han redan har tjej? Han har ju fört både dig och henne bakom ljuset eftersom han inte ens var ärlig om detta med dig om att han inte var fri!

• Anonym (TaskigtLäge)

Åh tack för svar!

Finns väl fler...

Om någon har ett hemligt telefonnummer och vill meddela den andra tjejen så pma mig ??

Tycker ändå synd om henne.

• Anonym (J)
    Anonym (TaskigtLäge) skrev 2018-04-13 09:43:21 följande:

Åh tack för svar!

Finns väl fler...

Om någon har ett hemligt telefonnummer och vill meddela den andra tjejen så pma mig ??

Tycker ändå synd om henne.

Kan du inte mejla ?

Ny mailadress från en bibliotek...

Om du hittar hennes mejladress på nätet.

Jag skulle vilja veta om jag var hon.
  • Anonym (TaskigtLäge)

Nej, inte hittat mailadress, endast telefonnummer.

Har man ett svin till kille så vill man ju veta....

• Anonym (Oh)
    Anonym (TaskigtLäge) skrev 2018-04-13 09:54:53 följande:

Gör ett fejk-facbook konto och skriv där. Skriv att du är anonym då han sagt att hon är aggressiv och våldsam.
  • Anonym (A)
    Anonym (TaskigtLäge) skrev 2018-04-13 09:54:53 följande:

Köp ett comviq kontantkort. Been there Done that ;)
Svar på tråden Dejtar en kille som har flickvän, hjälp?