• Anonym (Kent)

Hon vill bara rövknulla

Har ett litet problem, eller problem å problem men det är det att min flickvän konstant, hela tiden bara vill vill rövknulla, så fort jag frågar om vi inte kan ha vanligt sex säger hon bara nej den skall in där bak ! och håller för musen. Vad skall jag göra ? Är ju så sjuk tjej så vet inte om jag skall göra slut, har ju känslor för henne men ändå. Detta kan väl inte vara normalt ?

• Svar på tråden Hon vill bara rövknulla
  • Dynomate

Har ni upplevt nån Flashback?
    Näe men du kan ju inte va nån riktig Flashbackare iaf.

Vill hon ha nån avkomma i framtiden och hur har hon tänkt då?

• Mella-Bella

Det hör nog inte till normen så man kan nog säga att det inte är normalt, men der behöver ju inte vara fel heller. Men du ska inte försöka göea eller lvertala heblev tikl något hon inte vill, det är fel däremot. Om du vill vara med henne aå får du räkna med att avstå vaginalsamlag i fortsättningen.

• Anonym (Kent)
    Mella-Bella skrev 2018-04-13 21:17:06 följande:

Vad menar du med sjuk tjej?

hennes beteende, har aldrig stött på liknande
  • Mella-Bella

aldrig

Dynomate skrev 2018-04-13 21:21:13 följande:

Har ni upplevt nån Flashback?

Näe men du kan ju inte va nån riktig Flashbackare iaf.

Vill hon ha nån avkomma i framtiden och hur har hon tänkt då?

Tänkte också på det men det gåe säkert att lösa på nåt sätt att få in sperman upp i slidan om inte under några omständigheter kan tänka sig vaginalsamlag.
  • Mella-Bella
    Anonym (Kent) skrev 2018-04-13 21:24:32 följande:

hennes beteende, har aldrig stött på liknande

Hon tycker kanske det är tråkigt/inte lika skönt med vaginalsamlag eller så kanske hon får ont eller obehag av någon anledning. Någon negativ acosiation eller erfarenhet kanske. Hon behöver inte vara sjuk.
Svar på tråden Hon vill bara rövknulla