Utmattad av allt, ingen energi
Börjar fundera om nåt är fel på mig, jag blir snabbt utmattad och energin tar slut. Har inte jobbat så mycket hittills i livet utan har dröjt mig kvar i studievärlden, som jag känner att jag klarar av. Där har det ofta varit korta dagar, och ibland någon ledig dag mitt i veckan där man kunnat ladda batterierna. Att studera passar mig, föreläsningar kräver liksom inte 100% fokus och närvaro, jag blir inte lika utmattad av det.
När jag då bytt studierna mot jobb (eller kombinerar de båda) blir det liksom för mycket och jag blir helt slut. Efter 7-8 h i jobb orkar jag inget annat än att krypa ner i soffan eller sängen och slösurfa/kolla serier resten av dagen och sen gå till sängs tidigt, och så fortsätter det. Helgen är min räddning. Om jag måste umgås med nån eller göra något på helgen bryter jag nästan ihop, jag orkar inte. Måste vila så jag kan ta mig igenom nästa vecka.. Och så rullar det på. Går och gäspar mot eftermiddagarna även om jag sover 7-8 h per natt. Hur man ska orka bilda familj och klara av det + sköta ett jobb är för mig ett massivt frågetecken, var får alla andra sin ork ifrån? Är det nåt fel på mig?