Anonym (Porris) skrev 2018-04-14 15:45:54 följande:
Jag tycker du borde testa på dig själv först.
Dessutom är det inte på riktigt. De har förberett sina analhål. Hade de inte gjort det hade de alla haft skador.
Du verkar vara lite porrskadad när du tror på at det du ser i porrfilmer är sant?
Jag vet mycket väl att det inte är på riktigt, just därför jag sa "skådespelare" om du läser noga. Ingen anledning att shamea kinks för att just du inte finner dom attraktiva. Och nej jag vill inte göra det på mig själv för jag är en riktigt dominant man.
Anonym (M) skrev 2018-04-14 16:01:05 följande:
Jag är tjej och gillar det enormt mycket. Men, framför allt som den som tänder på att göra det mot någon (som du gör) är det nog viktigt att vara medveten om att det är relativt få som gillar att få det (som jag gör).
Helt osant är det inte. Man är porrskadad om man tror att det är något vanligt, något som de flesta är helt okej med och gillar. Men som alla andra kinks så finns det genrellt en viss grupp som gillar det. Sen håller jag med dig om att i själva porren är det nog rätt fejk, framförallt med tanke på storleken på männens penisar. Hade aldrig kunnat göra det på så sätt med en bamsepenis som det är på porr, men annars så går det (för mig, återigen, inte för alla eller ens de flesta).
Fan vad härligt men en tjej som gillar det. Får man fråga varför? Är det den ultimata undergivelsen? Har du nått favoritporrklipp med painal? Förstår att bamseporr-kuk inte funkar men min kuk är rätt normalstor så skulle vilja testa med tjejen senare, vi har börjat med långsamt anal sex nu och hon gillar det.
Ett tips på painal porr är Dillion Harper painal, hon är fantastisk. Har kommit hinkar flera gånger till dom bilderna, hennes ansiktsuttryck tillsammans med kuken intryckt i analen på bild får min spruta meterstrålar.