CAM förändring
Hejsan. Jag tänkte höra om det finns någon som skulle kunna ge mig lite info av vad som Komma skall för min del???? Jag har sedan fem månader tillbaka haft jätteproblem med min vänstra höft och blivit skickad på röntgen. Det visade på små cam förändringar så jag fick remiss till ortopeden och började även gå hos sjukgymnast. Ortopeden skakade på huvudet och sa att dom inte kan hantera detta på sjukhuset här i Värmland utan vill skicka mig till Göteborg. Mina problem har blivit allt värre och min sjukgymnastik blir sämre och sämre för varje vecka. Jag är kraftigt halt och har helt fått sluta med både löpning och ridning. Bara att få på skorna har blivit ett problem för mig. Jag har ett aktivt jobb som blir allt besvärligare för mig också. Jag har fått tid hos Mikael sansone i Göteborg nu på tisdag och jag är jättenervös för vad han kommer säga. Man kan ju läsa om att läkarna tycker att man ska träna en längre tid innan det blir aktuellt med op. Men för min del önskar jag att op blir av så att jag får bort mina problem. Hur bedöms man? Vad är avgörande för en op? Jag har på båda höfterna men bara ont i en. Tacksam för svar??????