• Anonym (Olycklig kär)

Vilket är det bästa sättet att få tillbaka sitt ex på?

Hur får man sitt ex intresserad igen? Hur ska jag få honom att börja sakna mig ?

• Svar på tråden Vilket är det bästa sättet att få tillbaka sitt ex på?
  • Anonym (mmm)

Om det ens är möjligt så beror det förstå på varför det tog slut. 

• Anonym (Olycklig kär)
    Anonym (mmm) skrev 2018-04-14 09:34:26 följande:

Om det ens är möjligt så beror det förstå på varför det tog slut. 

Det tog slut pga att han tyckte det blev för jobbigt och han trodde att jag hade varit otrogen fast jag inte har det.jag har hört att bästa sättet att få tillbaks sitt ex på är att man slutar höra av sig stämmer det?
  • Anonym (mmm)
    Anonym (Olycklig kär) skrev 2018-04-14 09:45:01 följande:
    Det tog slut pga att han tyckte det blev för jobbigt och han trodde att jag hade varit otrogen fast jag inte har det.jag har hört att bästa sättet att få tillbaks sitt ex på är att man slutar höra av sig stämmer det?
    Så han är en misstänksam svartsjuk typ som anklagade dig utan anledning? Varför vill du ha tillbaka en sån person över huvud taget? 
  • Anonym (Olycklig kär)
    Anonym (mmm) skrev 2018-04-14 09:46:36 följande:

Så han är en misstänksam svartsjuk typ som anklagade dig utan anledning? Varför vill du ha tillbaka en sån person över huvud taget? 

Nej. Jag vil ha tips på hur jag kan få honom intresserad igen
  • Turms
    Anonym (Olycklig kär) skrev 2018-04-14 09:45:01 följande:
    Att INTE höra av sig är väl säkraste vägen att INTE få tillbaks människan? 

Bjud in till en aktivitet under avslappnade former. T.ex gå och bowla eller något sånt. Sök vänskap först och sedan kan ni se om känslorna finns kvar. 
  • Anonym (Olycklig kär)
    Turms skrev 2018-04-14 10:24:54 följande:

Att INTE höra av sig är väl säkraste vägen att INTE få tillbaks människan? 

Bjud in till en aktivitet under avslappnade former. T.ex gå och bowla eller något sånt. Sök vänskap först och sedan kan ni se om känslorna finns kvar. 

Nej jag har fått uppfattningen att ex blir mer intresserade och börjar höra av sig ifall man varit tyst ett tag och inte ringt eller sms:at
  • Anonym (mmm)
    Anonym (Olycklig kär) skrev 2018-04-14 10:35:44 följande:
    Nej jag har fått uppfattningen att ex blir mer intresserade och börjar höra av sig ifall man varit tyst ett tag och inte ringt eller sms:at
    ja så kan det vara rent generellt, men om han har sitt intresse mot någon annan så funkar det nog inte (och som sagt, hitta en trevligare kille så blir det bättre)
  • kenopeno
    Anonym (Olycklig kär) skrev 2018-04-14 10:35:44 följande:

Det beror väl helt o hållet på om har har intresse för dig eller inte.

Har han känslor för dig, så är det klart att han kommer undra var du tagit vägen.

Men har han inget intresse för dig, så kommer han inte bry sig om du hör av dig eller ej.

Frågan är däremot varför du undrar vilken sorts manipulation du ska använda för att få honom på kroken igen.

För vore han intresserad så skulle han visa dig intresse. Så det enda du riskerar genom att manipulera honom att visa dig intresse, är att du kommer bli avvisad.

Lita hellre på hur verkligheten ser ut. Kärlek behöver man aldrig manipulera fram. Den finns där helt naturligt, om den finns.

Så skulle jag vara i dina skor, så skulle jag hellre lägga ner tid på att finna min acceptans, att han är ett ex.

Men om du nu vill prova, så gör det hellre med ärlighet.

?Jag saknar dig, kan vi inte träffas och hitta på något?

Och vill han träffas då, så gör det. För då kommer ni se om det finns någon kärlek kvar.

Och vill han inte träffas, ja då vet du.
Svar på tråden Vilket är det bästa sättet att få tillbaka sitt ex på?