• Äldre 15 Apr 12:52
    2814 visningar
    1 svar
    1
    2814

    Koppla Linak fjärrkontroll till ställbar säng?

    Hej!

    Köpte en ställbar säng från www.sleepo.se men får ingen hjälp av dem att koppla fjärrkontrollen till sängen :o

    De säger bara att det ?ska? finnas en knapp på motorn som ska tryckas in samtidigt som man trycker på valfri knapp på fjärrkontrollen.

    Men jag har vänt upp och ner på sängen och fotat från varje vinkel och skickat till dom och frågat var knappen sitter men får bara goddag-yxskaft-svar om att jag är teknisk okunnig och måste leta bättre el ta hjälp av någon som kan teknik bättre än mig :o :(

    De vill inte ens titta på bilderna utan fortsätter att hävda att det ?ska? finnas en knapp men kan inte hitta den :(

    Har googlat på Linak kontroll för ställbara sängar och hittade en film på youtube på en annan modell där det finns en knapp men motorn på min säng ser inte alls ut som den på filmen.

    Är det någon som har köpt en sådan säng hos dem och har lyckats att synka sin kontroll som kan hjälpa mig?

  • Svar på tråden Koppla Linak fjärrkontroll till ställbar säng?
  • Äldre 16 Apr 09:35
    #1

    Ingen som har köpt en ställbar säng av dom på senaste tiden?

    Nåja, tur för er iaf :)

    För detta företag är helt omöjliga och ovilliga att hjälpa till att lösa problem med deras produkter :( har sett flera som haft andra problem med dom oxå :(

Svar på tråden Koppla Linak fjärrkontroll till ställbar säng?