• Herrman Hedning

    Barmhärtighetsrunkande

    Då var det dags att mynta ett helt helt nytt begrepp som aldrig tidigare används i media. I bland får män minskad lust till följd av idogt masturberande.

    Det kan vara en konsekvens av att man är överkåt och blir avvisad att ha sex. För att smidigt "rädda förhållandet" börjar vi män att barmhärdighetsrunka. Män förstår detta prekära fenomen. För kvinnor är det ett helt nytt begrepp.

  • Svar på tråden Barmhärtighetsrunkande
  • Jenna Eriksdotter

    Detta måste upphöra nu! Det är fruktansvärt! #skaintebehövarunka män är också människor och har behov! Eller? Jag menar att det måste ju vara skittrist =/

  • Bara mig
    Jenna Eriksdotter skrev 2018-04-16 11:05:44 följande:

    Detta måste upphöra nu! Det är fruktansvärt! #skaintebehövarunka män är också människor och har behov! Eller? Jag menar att det måste ju vara skittrist =/


    Bra skrivet
  • Bara mig
    Jenna Eriksdotter skrev 2018-04-16 11:11:39 följande:

    Haha. Ingen ska ju behöva lida i onödan =P


    Man blir ju less tull slut att tokrunka jämt
  • Lahall
    Jenna Eriksdotter skrev 2018-04-16 11:11:39 följande:
    Haha. Ingen ska ju behöva lida i onödan =P
    Finns nog många som lider. Och behöver en #hjälpsamarit
  • Jenna Eriksdotter
    Bara mig skrev 2018-04-16 11:16:01 följande:
    Man blir ju less tull slut att tokrunka jämt
    Jag kan tänka mig det, låter inte som någon höjdare.
  • Bara mig
    Jenna Eriksdotter skrev 2018-04-16 13:37:56 följande:

    Jag kan tänka mig det, låter inte som någon höjdare.


    Då är det bra om man har någon som kan göra det åt en istället
  • Anonym (Finns väl gränser?)

    Nja.. min man får se till att sköta iaf varannan utlösning på egen hand.. jag har varken tid eller lust att ha sex två/tre gången per dag, varje dag.. en gång (ibland två eller tre) tycker jag är lagom..

    Är jag hemsk :-P

  • Underhill
    Anonym (Finns väl gränser?) skrev 2018-04-16 18:55:53 följande:
    Nja.. min man får se till att sköta iaf varannan utlösning på egen hand.. jag har varken tid eller lust att ha sex två/tre gången per dag, varje dag.. en gång (ibland två eller tre) tycker jag är lagom.. Är jag hemsk :-P

    Ha ha...ehum..allt är relativt. Men med en sådan frekvens är jag beredd att hålla med dig som man :) runka på!
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (F!)

    Ja, jag kan tänka mig att Ni patriarkala vita svenska män ägnar Er åt barmhärtighetsrunkande.

    Är så trött på män och bäste vore om Ni fick leva Era liv i ensamhet.

    Sitta själva i mörkret och dra i den. Fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka...

    Tacka vet jag jämställda män från Mellanöstern. Män som förstår svenska kvinnors behov.

    Det har nämligen Ni aldrig gjort!

  • Anonym (Randigakallingar)
    Anonym (F!) skrev 2018-04-16 19:05:20 följande:

    Ja, jag kan tänka mig att Ni patriarkala vita svenska män ägnar Er åt barmhärtighetsrunkande.

    Är så trött på män och bäste vore om Ni fick leva Era liv i ensamhet.

    Sitta själva i mörkret och dra i den. Fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka...

    Tacka vet jag jämställda män från Mellanöstern. Män som förstår svenska kvinnors behov.

    Det har nämligen Ni aldrig gjort!


    Åh. Du trollar.
Svar på tråden Barmhärtighetsrunkande