• Cunnilingus18

Gillar du tjej att få fontänorgasm?

När jag var yngre trodde jag att det bara var vissa tjejer som kunde få fontänorgasm. Men med åren har jag lärt mig den rätta tekniken för att kunna ge alla tjejer fontänorgasm.

Har dock märkt att vissa verkligen älskar det men att det även finns dem som inte gillar det så mycket. Personligen tror jag att det har med spärrar och rädslan av att kissa på sig att göra.

Men ändå intressant att se vad ni tjejer här inne tycker och har för upplevelser av fontänorgasmer?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar du tjej att få fontänorgasm?
  • Anonym (:))

Har aldrig upplevt det men skulle väldigt gärna vilja;)

• Cunnilingus18
    Anonym (:)) skrev 2018-04-17 09:33:48 följande:

Har aldrig upplevt det men skulle väldigt gärna vilja;)

Det är något alla tjejer kan få uppleva, bara man kan tekniken ;)

Bra att du är nyfiken iallafall :)
  • Anonym (Lisa)

Det hade jag gärna velat få uppleva men ingen har lyckats ge mig en sådan. Är tjej, 40 +. Hade med stor sannolikhet älskat det!

• Anonym (Bh)

Jobbar på det men inte riktigt framme ennu men de blir blött får ha en handduk under..

• Bymasen
    Anonym (Bh) skrev 2018-04-17 11:03:42 följande:

Jobbar på det men inte riktigt framme ennu men de blir blött får ha en handduk under..

Blöt blir det men släpp tanken på det å du är Vällingby nära
  • Bymasen
    Bymasen skrev 2018-04-17 11:09:39 följande:

Blöt blir det men släpp tanken på det å du är Vällingby nära

Väldigt nära skulle det va
  • Anonym (Bh)

Vällingby förstår inte

• Cunnilingus18
    Anonym (Lisa) skrev 2018-04-17 11:01:00 följande:

Det hade jag gärna velat få uppleva men ingen har lyckats ge mig en sådan. Är tjej, 40 +. Hade med stor sannolikhet älskat det!

Då får du hitta en man eller person som vet hur man gör, så är det nog löst ganska fort :)
  • Bymasen

tror att ni tjejer har svårt att slappna av när det är påväg men om du ger dej hän med rätt kille så är upplevelsen riktigt grym som jag upplevt det,hör av dej om du vill snacka lite snusk haha

• Anonym (E)

Har aldrig upplevt det men kan inte tänka mig att jag inte hade gillat att få en sådan, vem vill inte ha en orgasm oavsett vilken form den kommer som? 
    Gillar ju vanliga orgasmer. Känner inte någon som inte gillar orgasmer. 

Svar på tråden Gillar du tjej att få fontänorgasm?