Womanizer Pro
Har en av kvinnorna eller paret här erfarenhet av Womanizer Pro? min fru är lite mot sexleksaker men jag läste bra kommentarer om det och trodde kanske att överraska henne.
Har en av kvinnorna eller paret här erfarenhet av Womanizer Pro? min fru är lite mot sexleksaker men jag läste bra kommentarer om det och trodde kanske att överraska henne.
Jag och min sambo har en och rekommenderar starkt.
Överraskning gjorde jag med köpte en ladda den sen på kvällen så la jag ögonbindel och gick ner på henne efter en stund tog jag ut den och körde hon blev helt paff.
Sen är det bara köra ????
Men alla har ju olika smak hoppas hon gillar
Tips: Börja med något mindre, typ klitorisvibrator. Kan vara en bra inkörsport i leksakernas värld.
Detta var min flickväns första sexleksak. Hon var som din partner emot leksaker och sa att hon inte skulle komma något extra mycket om hon hade leksaker.
Överraskade henne med denna, hon blev först lite sur men till kvällen så provades den och 30 sekunder senare så gick hon upp i brygga!
Detta var min flickväns första sexleksak. Hon var som din partner emot leksaker och sa att hon inte skulle komma något extra mycket om hon hade leksaker.
Överraskade henne med denna, hon blev först lite sur men till kvällen så provades den och 30 sekunder senare så gick hon upp i brygga!
Kan den kanske även vara nått för mig? För min del är det lättare att gräva efter vatten i öknen än o få mig o komma.
Vad är det för nått ?
En womanizer baserar på ett membran inuti leksaken som flexar fram och tillbaka. Koppen av silikon som man sätter över klitoris gör så att det bli lufttätt runt om, membranet vibrerar och det känns som att det är något som suger in klitoris väldigt lätt, när mebranet byter håll så går klitoris tillbaka, och så om igen, fast mycket snabbt.
Lite krånglig beskrivning, men jag hoppas att den har hjälpt lite.
Vad är det för nått ?
H: Absolut
köp! : Jag har googlat nu, undrar om den funkar när man annars bara får g-punkts orgasm? M
Fungerar inte hyfs i din skalle?
köp! : Jag har googlat nu, undrar om den funkar när man annars bara får g-punkts orgasm? Måste man ha en ganska stor klitoris?
Med tanke på hur du skrev det hela så lät det väldigt oförskämt!
köp! : Jag har googlat nu, undrar om den funkar när man annars bara får g-punkts orgasm? Måste man ha en ganska stor klitoris?
Det finns några produkter på marknaden som har olika storlekar på koppar, som går att byta ut, för att kunna användas av alla, vare sig du har en stor eller liten klitoris.
Min fästmö hade aldrig fått en klitorisorgasm förens hon provade womanizern!
köp!: Då kanske jag ska beställt en. Tack för tipset
köp!: Då kanske jag ska beställt en. Tack för tipset