• Anonym (Exalterad)

Dogging

Jag är en kille på 24 som precis fått höra om fenomenet "dogging". 
    För er som inte vet vad det är så handlar det mer eller mindre om att ha sex på offentligplats med möjlighet att låta främlingar titta eller/och delta i sexakten.

Jag har blivit väldigt nyfiken på detta och undrar om det finns män och kvinnor som varit aktiva inom detta. 

Jag själv bor i södra Sverige (vill inte precisera exakt) men har aldrig träffat någon som öppet pratat om att de testat dogging. Som jag förstått det kan det variera mellan att par åker ut tillsammans och att exempelvis en kvinna talar om en plats och män får komma dit. 

Vad vet ni om detta och vad har ni för erfarenheter av dogging själva?

• Svar på tråden Dogging
  • Anonym (Skövdekille)

Det finns flera klubbar som gör detta, men som ensam kille... det är Bing svårt att få haka på

• Anonym (reodår)

Hej hej

Som tidigare nämnt finns det seriösa klubbar för detta men att få delta som kille kanske är svårt som sagt... ?

Enklare kanske om du hittar en kvinna som delar dina åsikter om på så sätt (vara med )?

• Anonym (Korkad)
    Anonym (Exalterad) skrev 2018-04-17 11:40:41 följande:

Jag är en kille på 24 som precis fått höra om fenomenet "dogging". 

För er som inte vet vad det är så handlar det mer eller mindre om att ha sex på offentligplats med möjlighet att låta främlingar titta OCH/ELLER delta i sexakten.

Jag har blivit väldigt nyfiken på detta och undrar om det finns män och kvinnor som varit aktiva inom detta. 

Jag själv bor i södra Sverige (vill inte precisera exakt) men har aldrig träffat någon som öppet pratat om att de testat dogging. Som jag förstått det kan det variera mellan att par åker ut tillsammans och att exempelvis en kvinna talar om en plats och män får komma dit. 

Vad vet ni om detta och vad har ni för erfarenheter av dogging själva?

Du har helt missat poängen.

Detta är swing. Fast utomhus.

Gör man det på swingerklubbar inomhus slipper man åtal för förargelseväckande beteende.
  • Anonym (skåneman)

jag o min förra kk träffades ofta ute o i bilen

hade sex,

o ibland hände det att nån smygkikade när

vi hade sex, o runkade samtidigt

det är

väl en typ av dogging, förutom att vi inte bjöd in till att vara med:)

• TinaKristianstad

Har varit med några gånger på dogging,

Som det sägs så ofta frammåt kvällen på nakenbad och sen finns det alltid några platser dit man brukar åka.... väldigt porrigt!

• Bara mig
    TinaKristianstad skrev 2018-05-13 01:38:40 följande:

Har varit med några gånger på dogging,

Som det sägs så ofta frammåt kvällen på nakenbad och sen finns det alltid några platser dit man brukar åka.... väldigt porrigt!

Låter trevligt
Svar på tråden Dogging